21 Ocak 2010 Perşembe

Uefa'da Gün Değişikliği ve Bilet Tanıtımı

Sabah okumuştum haberi aslında ama şimdi yazmak, bi köşeye not etmek gerektiğini düşündüm. Görmeyenler, bilmeyenler vardır.

Herkesin de bildiği gibi Beşiktaş maçının 2 gün ardından A.Madrid'le Sami Yen'de rövanş maçına çıkacaktık. Deplasman tarihlerini aklıma yerleştirmek için sık sık fikstürü kontrol ederim. Bunu yaparkende, 2 günlük farka gözüm takılıyordu her seferinde. Kulüpten federasyona bir talepte bulunulmasını beklerken, bu haberin gelmesi iyi oldu. Artık federasyonun umarsızlığından mı, yoksa muhattap olarak UEFA'nın alınmasından dolayı mı UEFA'ya başvuruldu bilemem ama maçın 2 gün ertelenmesi sevindirici. Maç günü ve saati; 23 Şubat Salı saat 19.00'dan, 25 Şubat Perşembe saat 20.00'ye alınmıştır bilginize...

Diğer konu hakkında pek bişey söylemek istemiyorum, zira daha çok erken. Final biletlerinin tasarımı basına tanıtılmış. Tasarımı kim yaptı acaba; Sarı-Kırmızı olmuş. Almanya'nın renkleri açısından da olabilir fakat ben öyle yormak istemedim. Bi bildikleri vardır belki:):)

3 yorum:

bonedriven dedi ki...

kupanın logosu da sarı kırmızı bu sene ondandır.

yLdRm dedi ki...

bu güzel haber..ha birde tarihe ocak demişssin yanlışlık olmuş sanırım

arnawut dedi ki...

aa evet ya dikkatszlik işte:) sağolasın:)