27 Ocak 2010 Çarşamba

Bir Çek'in Gözünden İlk Bakışta İstanbul...

Bayan voleybol takımımızın maçı vardı bu akşam Burhan Felek'te. Yalnız bırakmayalım istedik ve soğuk bir kış akşamını daha Burhan Felek'te geçirdik. Rakip Çek Cumhuriyeti'nden Pole Brno idi. Challenge Cup için gayet amatör kalıyorlardı ki zaten rahat bir galibiyet aldık.

Şimdi birileri bana kızacak biliyorum ama maç sırasında Oski'yle dikkatimizi rakip takımdan bi kız çekti:D Bende eve gelince bakayım bulabilecek miyim diye biraz neti karıştırdım. O sırada kulübün internet sitesine girdim. Google translate'de ingilizceye çevirdim. "Türkiye'de İlk Gün" diye bir başlık vardı ve ilk gün çektikleri fotoğrafları koymuşlar. İstanbul'a girişte çekilmiş bu fotoğrafta yazının asıl konusu oldu. Bir Çek'in gözünden ilk bakışta İstanbul... Böyleymiş demek ki...

Bu arada kızımızın adı Julie Jasova :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

evet kızdım hıhh :D
.G.s.

Oski dedi ki...

Belirttiğin gibi: ak,mk,skim... adi herif,iyiki adını okuduk :)