16 Ocak 2010 Cumartesi

Ölüm Varmış Korku Varmış...

Aslında ben şu maça gittim, ben şöyle yaptım falan şeklinde yazmayı sevmiyorum ama yaşadığım bi olaydan dolayı yazma ihtiyacı hissettim. Bu akşam, voleybol derbisine gittim(!) Sonuç 3-0 ve sadece 2.periyotun yarısı mücadele ettik. Sahada rencide olsakta, tribünde başımız dik durmayı bildik... f5liler maçın sonlarına doğru resmen bizim "ölüm varmış..." tempomuzu seyretti! Neyse konuya gelelim.

Bi adam var tayfada. Adını vermeyeceğim. Kanca burunlu, peltek. Abi diyoruz saygı gösteriyoruz ama biyere kadar. Her maç görüp, her maç selam vermem rağmen ne hakla ya da kendini ne zannederek böyle "kendini bi bok zanneden tavırla" hareket edebiliyor anlamış değilim. Sinirlerimi bozuyor benim.

Voleybola maç izlemeye gitmem ben çünkü anlamam, oyundan herhangi bir heyecan almam. Sırf destek için giderim. Tabi bu akşamda, bütün maç deli gibi bağırdım ve az kişi olduğumuz için alkışla tempo tuttum. Burhan Felek'te üstlere çıkınca nasıl serinlik oluyor(malüm içersi 30 derece ve su-ter içindeyim), bende sonlara doğru yukardaki balkonda bir sigara içmek amaçlı zar-zor yukarı çıktım. Kapı kapalıydı, yalan oldu da aşağı inmeye üşendim ve yukarda maçın bitmesini bekleyerek, tezahürata aynı tempoda eşlik ettim.

Bir ara ellerim alkıştan su toplayacak diye düşünürken, cebime sokup tezahüratı bağırmaya devam ettim.
Bu bahsettiğim şahıs bana döndü, "sen bağırma a.k, boşuna bağırma. eller cepte sie!" gider yaptı. Ben tabi "abi ne diyosun bak ellerimin haline(ellerimi göstererek), daha neyin alkışını istiyosun!" şeklinde cevap verdim. "bırak s.e git, bağırma boşuna" diye yanıt verdi. Bi eleman tuttu beni, boşver kardeşim gibisinden.

Ben her salon maçında gördüğüm amcama güvenlik dokununca polislerin yanında güvenliği ittirip kaktıracak kadar bulunduğum tayfaya saygı duyuyor ve duruşumuza önem veriyorken, böylelerinin çıkıpta bu şekilde kendini bilmez tavırları hiç hoşuma gitmiyor!! Çok fena sinirlerim bozuluyor böylelerine, "kimlerle, neyin peşindeyim ak" diye söylenmeme neden olacak kadar.....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

http://defanskeyfi.blogspot.com/

abi eklersen sevinirim

arnawut dedi ki...

varsın zaten kardeşim:)

Unknown dedi ki...

Samiyendeki Manisaspor maçındaki görkem'in bizim tayfaya tavrı ve geçen seneki hamburg maçında şuAn başımızda olan abilerden birinin meşale için s.ktir çekmesi bu konuda aklıma gelen birkaçı .. ,kimisi sevda kimisi de deplasman yemeği peşinde .