7 Ocak 2010 Perşembe

Düzen İstiyorum Düzen!

Sabahları erken kalkmaktan bıktım! Eskisi gibi saat 05.00 sularında yatıp, öğlen 2.5-3 gibi kalkmayı özledim arkadaş! Bütün gün yan gelip yatmayı, evimde istediğim an istediğim şeyi yemeyi, günde 2-3 film izleyip saatlerce fm ve cs oynamayı, sıkıldığım zaman açıp LigTv'nin sürekli yayınladığı günün maçı'nı izlemeyi ve aklıma gelmeyen ama kendimi bomboş hissettiren herşeyi çok özledim...
Sınavlar bitiyo yarın ama bu sefer sabahtan işe gidicem, pff.
Benim için sınav haftasının özeti şu şekilde;
7.30 kalk
10.00 sınav
12.30 iş
17.30 eve dön
19.00 uyuya kal
22 derse başla
22.15 sıkıl
22.30 devam et(sıkılmaya)
02.00 yat

3 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

merhaba cimbomlu

arnawut dedi ki...

merhaba:D

Özgür Şeker dedi ki...

@ arnawut
bir merhabada benden :D