7 Ocak 2010 Perşembe

Sercan Yıldırım Keşmekeşi

Son 2 yıldır gündemi meşgul eden, 3 kulübü peşinden koşturan bi oyuncu Sercan Yıldırım. 90 doğumlu bu Sercan bu transfer döneminde yuvası Bursa'dan ayrılacak muhtemelen. Bursa yönetimi teklifleri değerlendiriyoruz diye açıklama yapmış. Beşiktaş'ın Batuhan ve Serdar Özkan+2 milyon euro teklif ettiğini okudum biraz önce. Böyle bir teklifin olduğunu da onaylamış bir Bursa yöneticisi. Galatasaray'ın ise Aydın Yılmaz+2 futbolcu daha önerdiğini belirtmiş ve eklemiş: "En ciddi teklif Galatasaray'dan, Cuma günü herşey netlik kazanır."

Aydın Yılmaz zaten gitsin. Bi cacık olacağı yok. Konya'da attığı mucizevi "+90" golünden sonra bidaha top oynamadı şımarık herif.

Peki bu +2 futbolcu kim? Bitanesi "Lincoln mü?"diyesim geliyor ama gülenler olacaktır belkide. Benimde aklıma pek yattığını söyleyemem ama bu teklifi bu kadar ciddi kılacak başka hangi oyuncu olabilir diye düşünüyorum da bulamıyorum. Serkan Çalık vardı bizde, süper bi geçmişi yok ve sakatlıktan kurtaramıyor paçayı. O yüzden Serkan'ı eliyorum. Geriye akla mantığa yatan bir tek Lincoln kalıyor. Lincoln'ün durumunun tam olarak ne olduğunu da bildiğimi söyleyemem ama etraftan duyduğum/okuduğum kadarıyla bizim oyuncumuz ve istediğimizi yaparız. Çok merak ediyorum neler olacağını...

1 yorum:

Schumy dedi ki...

Gelmesin yaa, 7 8 milyon euroya kimleri aldık biz amk :)

Bu amk'yi de izin olduğu için yazdım yoksa yazmadım amk :D aha yine yazdım amk amk amkamka :DD: