21 Ocak 2010 Perşembe

Olmadı Usta... Jo Transferi Meselesi 2

... olmadı be Haldun Reis. "Herkesin memnun kaldığı transferleri yaparken iyi de beğenmeyince kötü mü?" diyecekler olacaktır. Öyle değil işte. Haldun Üstünel'in transfere tek başına karar vermediğini hepimizi biliyoruz. Yönetim olarak karar alınıyor ve ondan sonra iş Haldun Abimizin becerisine kalıyor muhtemelen. O da yine büyük bir başarı göstererek İngiltere'de mutsuz olan büyük yetenek Jo'yu kattı Galatasaray kadroysuna. ama olmadı be abi. Yetenekleri var ama ben 2. bir Lincoln vakasından çok korkuyorum. Diyorum "eleman daha çocuk, Lincoln gibi olmaz, oturttururlar adamı g.tünün üstüne" ama eleman kendini göstermesi için kiralık gönderildiği Everton'da bile kadro dışı kalabilmiş...
Sezon sonuna kadar kiraladık. Sonra tabi yararlı olursa ve "paramız yeterse" satın almak gibi bir hakkımız var. Jo bugün 22.30da İstanbul'daymış.

Gelelim fasülyenin faidelerine... Jo UEFA mücadelesinde bizim adımıza Atl. Madrid karşısında forma giyemeyecek. Benim düşündüğüm nokta da bu. Bi başka Forvet transferi yapılacak mı? Sercan Yıldırım gibi istediğimiz bir futbolcuyu alıp, yanına hem Avrupa'da hem Türkiye'de oynayabilecek bir futbolcu transferi daha mantıklı olmaz mıydı? Gerçi şu dakikadan sonra, Nonda'dan faydalı bir yabancı alındığı taktirde ne Türk futbolcu isterim ne de Jo'yu ne b.kuma aldın derim. Bir başka transfer şart! Eğer ki transfer yapılmaz da Avrupa'dan sınır dışı edilirsek Madrid tarafından vay ozaman yönetimin haline. İnsan evladı çok kolay sevip, çok kolay nefret edebiliyor. Hele ki Türkiye'deysen ve yanlış yaptıysan s.çtın demektir... Yönetimin iyi düşünmesi lazım.

Millet orda burda yazıyor. Çok iyi kaynaklarım var, yönetimden tanıdıklarımız var, Adnan Polat amcam olur vs vs. Ulan bugün 171238917 kere F5'e bastım Gs.org'ta, her basışımda bi küfür ettim bi kaynağımın olmamasına. Beni biri arasaydı, hiç basma kardeşim Jo bizde, yeniside gelecek deseydi içim şuan sıkıntılarla dolu olmazdı. Sınav derdinden kurtulsam Galatasaray derdi başlıyor arkadaş. Gerçi Sarıyla kırmızı hayatımız olmuş anasını satayım... Derdimiz de sen sevincimizde...

Hayırlı olsun ne diyeyim...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Korkma kardes Jo bomba gibi patlar bence,cünkü adam kendini kanitlamak istiyecek dünya kupasina gitmek icin allah ne verdiyse ortaya koyacak.yok tam tersi olursa ,kendi bilir nasil olsa kiralik geldi bizde satin alma opsiyonu kulanmayiz.bu arada rakam 7.5milyon euroymus almak istersek Jo yu.

uefa önemli olabilir ama daha önemlisi sampiyon olmak.cünkü sampiyon olan direkt sampiyonlar ligine katiliyor,burdan gelecek para büyük,birde sampiyon olan takim en cok parayi kapacak digitürkden.

ve benim icin en önemlisi eger sampiyon olursak jo gibi oyuncularin sayesinde aziz ibnesinin 3 senen üst üste sampiyon olacagiz palavrasi patlar

Schumy dedi ki...

Kaynak istediğinde bana uğra, ufak birşeyler duyduğumda paylaşırım ama çok büyük şeyler bekleme :)

Unknown dedi ki...

Sıkma canını daha yeni transfer var ehehe :D

arnawut dedi ki...

:D
Valla Avrupa standartlarında ve Avrupa'da mücadele edebilecek (sadece Madrid'e karşı oynasa yeter:) bir forvet alınmaz ise sezonun geri kalanı ızdırap olacak benim için. ve bütün taraftar da aynı hisleri tatmaya başlayacak yavaştan... Tabi umarım dediklerimin tersi çıkar... :)

Unknown dedi ki...

Sorun değil Rijkaard dursun Başkan dursun her şey yoluna girer.