13 Ocak 2010 Çarşamba

Transfer Çilesi!

Sabah gazete de Galatasaray transfer için para bulamıyor yazar, sonra bi bakarım nette Avustralyalı Fifalık yazar. Başlıktan korkarım, "hassie şimdi hiç adam alamıcaz" diye telaş yaparım. Meğer Fifa bile sitesine koymuş lavukla olan transfer muhabbetini ama resmi sitede tık yok. İşten gelirim, LigTv'de genel kurulda Adnan Başkan ve yönetimine karşı "hovardaca harcamalar yapıyosunuz!" derler. Tabi ben yine tırs tırs "yok hayatta tranfer olmucak!" diye uyuyakalırım. Kalkarım tam blogları geziyorum, Ruud falan yazılarını okurken ve adrenalin üst seviyedeyken, pc bu heyecana dayanamaz tık eder kapanır. Açarım açılmaz! "Lan bişeyi okuyamadık, delircem" diye tripten tribe dalarken benim pc "hadi lan kamil, acıdım al. açılıyorum" şekli yapar. Girerim FCN kardeş blogu "ruud sesleriyle inliyor" falan yazmış ki Nistelrooy ManU'dayken en çok sevdiğim olay tribünlerin "ruud, ruud, ruud" şeklinde bağırmları olurdu. Ben yine heyecan tabi. Bekliyoruz, dıp dıp, dıp dıp, dıp dıp,....

Hiç yorum yok: