27 Ocak 2010 Çarşamba

Dos Santos Tamam! Sıradaki?

Bugün NTvspor'un haberini okuyunca sevindim. Doğru ya da yanlış, insanoğlu umutla yaşıyor sonuçta. Kewell'ın sözleşme askıya alınacakmış. Sezon sonu tekrar masaya oturulacakmış, yazdıklarına göre. Keşke kulüp sitesinden açıklasa bunu rahat rahat ama Dos Santos Galatasaray'da demekten başka bişey yaptıkları yok şuan için.

Eklemişler; yeni bir forvet için uğraşıyormuşuz. Nonda'nın yerine... Doğru mu acaba? Defansif orta saha alsaydık madem. Gerçi Mustafa ve Mehmet Topal yetecbektir oraya inanıyorum... Tekrar bekliyoruz. Transfer sezonu bitene kadar bize rahat yok:)

edit: görsel için Santiago'ya teşekkürler:)

2 yorum:

SirEvo dedi ki...

abi tamam transfer yapılmasına lafım yok da, bu kadar transferi hangi bütçeyle yapıyor bu adamlar(öyle veya böyle para veriliyor bu adamlara) ve daha da önemlisi ne için yapılıyor bunlar? Lig şampiyonluğu için mi? Eğer öyleyse, başarısızlık gelirse bu kadar transferden sonra ne olur? Ha yok ben UEFA'yı tekrar kaldırmak istiyorum diyorlarsa, ya kaldıramazlarsa? Ligte Aziz'in 3 yıl sözü olduktan sonra bence boşuna bu kadar olay ama...

alessio cerci dedi ki...

ben mustafa ve mehmet in yetmiyeceğini düşünüyorum şahsen.mustafa sarp tamam hırsıyla bir şeyler yapmaya çalışıyo ama bu 2 oyuncuda ileriye zekice toplar taşıyamıyo.bir tane oyunu geriden kuran orta sahaya ihtiyacımız var diye düşünüyorum