4 Ocak 2010 Pazartesi

Sigaramın Dumanını Çekerken, Lapa Lapa Kar...

Canı yatmadan önce sigara çeker ya insanın... Balkonda içmeye zorlar aklının ipleri seni... Zehri ciğerlere çeken aklın, temiz havayıda alsın ister hani... 4 Ocak'ın ilk saatlerinde, eksi dereceli havada dışarı çıkman için zorlar seni... Buz gibi soğuğu yemek için dışarı çıktığında içini ısıtan bir görüntü çıkar karşına... İşte benim için o görüntü lapa lapa yağan karın görüntüsüdür... "Sanki kardan yaratıldı!" diyeceksin benim için belki ama o kadar çok seviyorum işte heryerin beyaza bürünmesini...

Yılın ilk karı herkes için kutlu olsun...

3 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

İyide burası neresi? merak ettim.
:-0
Profilde de birşey göremedim.

SirEvo dedi ki...

Burda hiç yağmıyo kardeşim...

arnawut dedi ki...

haha:)))
@içimden geldiği gibi
ben İstanbul'dayım ama fotoğraf yurtdışından. Bi sitede görüp, kaydetmiştim uzun zaman önce.
ama ne yazık ki burda da erimiş, resimde ki gibi olmasını hayal etmiştim:(

@sirevo
aman be kardeşim burda da doğru dürüst yağdığı yok ki. 2-3 sene önce bi süper yağmıştı o kadar:S