11 Ocak 2010 Pazartesi

EPL'de Kar Fotoğraflama

"Ne kış yaptı bu sene be!" derdi eskiler. "Çok soğuk olurdu ya hani, okullar, işler tatil olurdu, yollar kapanırdı, Hadımköy'de mahsur kalınırdı" hani ondan. Bitlis, Tatvan'da 3 sene mahsur kalmış(:P) biri olarak ne karlar gördüm, ne kışlar yaşadım demeyi çok seviyorum. Mayıs ayının 6'sında akşamdan piknik hazırlığı yaptığımız bir günde, arabamızı bulamadığımızı biliyorum. Kar kalınlığından dolayı apartmanın ilk 2 katının boşaltıldığını(üst katlara doğru:D) çok net hatırlıyorum.

Konumuza gelelim uzatmadan.

Geçenlerde fotoğrafçıların teknik adamları çekme şeklinden bahsetmiştim burda. Bugünde İngiltere'de kar yağdığı zaman çekilen fotoğraflara takıldım. Aslında çok hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim. Sahadaki oyuncuyu, kenardaki menejeri çekmek değil asıl amaç. Asıl amaç kar tanelerinin arkasında sıfatları belirtmek diye düşünüyorum. En arkada da tribünün hafif buğulanmış müthiş görüntüsü oluyor. Bu hafta neredeyse bütün maçlar iptal olduğu için az gördük bu fotoları Premier Lig'den ama rahat 10-15 tane bulunur. David Moyes'in fotoğrafı çok kral olmuş ayrıca...

Hiç yorum yok: