15 Ocak 2010 Cuma

Recep Çetin ve Feyyaz Uçar


İhaleydi falandı filandı geldi geçti. O kadar Digitürk'ün yayın kalitesini eleştiriyoruz vs vs. ama dün gece şunu farkettimde ben bütün gece(ve pc olmadığı zamanla) LigTv ve Spormax arasında mekik dokuyormuşum. Gayette eğleniyorum hani, programlar güzel. Tamam maç yayınları hakikatten çok çok iyi değil ama o kadarda kötü değil. En azından emek var ortada. Neyse...

İz Bırakanlar diye bir programı var Ligtv'nin. Dün gecebu programa rastladım ve konuk bjknin efsanelerinden Feyyaz Uçar'dı. Kendisini görüntüsü itibariyle çok agresif bulurum. Gençlik görüntülerinden bahsetmiyorum, onlarda tam anlamıyla "Kibar Feyzo" yada kendi deyimiyle "Feyyo":) Dün gece gördümki o kadar da sıkıcı bir adam değil. Gayet güzel bir Türkçesi var ve çokta eğlenceli anlatıma sahip.

Recep'le 6 yıl boyunca oda arkadaşı olduğunu anlattı. 6 yıl boyunca hiç konuşmamışlar. Recep'inde kendisi gibi susmayı seven biri olduğunu anlattı ve ekledi: "İlk ve tek kez Malmö maçından sonra konuşmuştuk! 2 gol attım, 2-2 ye geldi maç ve Recep kardeşim bizim kaleye rövaşatayı bi çaktı, herkes dumur oldu." tarzında anlattı golü ve maçtan sonra otele gittiklerinde uzanıp Avrupa maçlarının özetlerini izleyeceklermiş. Program başlarken çıkan jenerikte ki ilk gol Recep'in attığı rövaşata gösterilince; Feyyaz, Recep'e dönüp şöyle demiş: "Aferin jeneriklere bile girmişsin..." :D

2 yorum:

halk dedi ki...

GECE GECE SİNİRLENMEME NEDEN OLDU, SANTİAGO HABERDAR ETTİ YAZIDAN, uzun uzun konuşulacak bir konu ama yalnızca sinirlenebiliyoruz.

arnawut dedi ki...

dün gece yapmıştın yorumu bende kabul etmiştim. 2 saattir arıyorum nereye yapmış bu yorumu diye:D neyse konuştuk zaten uzun uzun eyvallah:))