18 Ocak 2010 Pazartesi

Muhasebe, Senin Ta...

Muhtemelen bu yazıyı okuduğunuzda sınavdan çıkmış olucam. Bu kadar çalışmayada güzel geçmesi gerekir ama muhtemelen sıçıp batırcam finaldeki gibi. Söz veriyorum güzel geçerse, orta öğretim hayatınız boyunca, her sınav sonrasında ağlayan, sızlayan ama her seferinde yüksek not alan öğrenci taklidi yapmayıp; burda harbi, adam gibi, delikanlı gibi (ve bilimum yücelik bildiren sıfat) "güzel geçti uleeeeeeyyyn!" diyeceğim.

Sınavların açıklanmasından sonra sahip olduğum 2 haftalık süreçte çalışmayıp, bu gece bu triplere girip çıkmam konusuna gelirsek. Ne siz sorun, ne ben söyleyeyim. Bilmiyorum. Son 2 gün boyunca çok istedim çalışmayı ama amkdumun yerinde; aklımı toplayamadım, yoğunlaşamadım. ÖSS'den sonra çalışmayı unutmuş bi kişilik olduğumdan sanırım, bi kolları sıvayıp başlayamadım derse.

""Sıçtığımın mavisini" görür gibiyim "" yazdım feysbukta. Bi kardeşim, "sıçtım mavisi la o yazmış." Değil işte. Ben sınavda sıçarken suratımın hangi mavi tonuna gireceğini görüyorum şuan. Dediğim mavi, o mavi. "Sıçtığımın mavisi"!!! bi şeyi 40 kere söylersen olurmuş derler amk. Tamam sustum. Dualarınızı eksik etmeyin. İyi sabahlar anacım...

EDIT: Güzel geçti vallahide billahide. Artık hoca bi +50 vermez ise kendimi boğaza zincirleyip eylem yapıcam ak! 3 senede Muhasebe geçemeyen dangoloza çıktı adımız amk! OF!

4 yorum:

Schumy dedi ki...

Oğlum giriş olursa borçlu çıkış olursa alacaklı. Bu kadar mı zor yahu :)

Başarılar :)

arnawut dedi ki...

hahaha keşke onla kalsa amk:D

çok sağolasın kardeşim:)

halk dedi ki...

yarın ki finale hala çalışmayan içimdeki öküzden esintiler taşıyarak , yazıyı ve ana fikrini selamlıyorum

arnawut dedi ki...

çalış bence abi, zabahlara kadar uyumadım ama sınavdan sonraki rahatlık herşeye deyiyo:D