19 Ocak 2010 Salı

Ey Gidi Ey... Erman Toroğlu Kovuldu!

Ey gidi ey demek geliyor içimden. Çok seviyordum demiyorum ama izlemekten hep keyif aldım bu yaşıma kadar. Erman ve Şansal 2'lisiyle izledim uzun yıllar boyunca futbolu. NTV'de Rıdvan varken, ben LigTv'de Erman Hoca'yla Şansal'ı takip ettim. Alışkanlıktı belkide. Keyif aldım yıllar boyu bu 2'liden, hiç bıkmadım. Tamam hakem dünyasını çok etkilemiş olabilir, çok i.nelik yapmış olabilir( affına sığınarak söylüyorum:D), Ümit Karan'a meşhur "eve bişey kaldı mı Ümit?" sorusunu sormuş olsada sevdiriyodu kendini. Bilmeyen çok bilmişlerdendir o. Maraton'da en çok bildiği konuyu konuştuğu için farkedilmiyor ama bir söyleşide çok saçmalamıştı kendileri. Yinede Maraton'un bitmesi(bu ikilinin ayrılması) üzdü beni. Umarım daha iyileri gelir, ne diyelim...

3 yorum:

SirEvo dedi ki...

Pastırma muhabbeti, mangal çevirir gibi yaptıkları muhabbetler güzeldi de, ligtv olmadığı zamanlar izlenmiyordu. Geçmiş olsun, maraton da iptal oluıyormuş duydugum kadarıyla...

arnawut dedi ki...

aynen şansal, ermansız çıkmam demiş. maraton da bitiyor. gelen gideni aratmasa bari.

Gala's dedi ki...

muhabbeti iyi adamdı ama çok saçmalıyordu. Galatasaray taraftarına söylediği sözler hala akıllarda. Dönüşü olmasın.