4 Nisan 2009 Cumartesi

What a Win! Rovers 2 - 1 Spurs

Öncelikle maçı orjinal dilinde izledim. İngilizcem çok mu iyi? Hayır :D Yarım yamalak, anladıklarımla kaldım.

Maça Spurs çok diri başladı. Hızlı atağa çıkıp, fena basıyorlardı rakibe. Blackburn aynı dakika içinde 2-3 kere kalecisine döndü çok net hatırlıyorum. Tottenham bastırdıkça, Blackburn gol pozisyonu buluyordu. Diouf'un çizgiden çıkan topu da en önemli pozisyondu. Ancak hakem olmadık bir penaltı verdi ki Givet'in topa eliyle oynamak gibi bir niyeti yoktu. Aksine eli vücuduna yapışıktı ama Lennon'ın vurduğu top gitti Givet'ın eline çarptı. Hakem de penaltıyı gösterdi. Yardımcının, gözü önünde ki pozisyona tepkisiz kalmasına rağmen penaltı için topun başına Keane geçti. Bu andan sonra benim için eğlenceli dakikalar başladı. Spiker ve yorumcu arkadaş çok komiklerdi. Keane topu penaltı noktasına tam oturtmadı ve biraz önüne koydu. Spiker sanki Blacburn taraftarıymışcasına 98724 kere tekrarladı topun penaltı noktasında olmadığını. Yorumcu da ona katılıp durdu. Bizde olsa böyle bi olay, "maçın ardından yayınlanacak Maraton programı"na malzeme olmuştu. İlk yarının geri kalanını uyuyarak geçirdim desem yeridir. Ayrıca ilk yarıda Pedersen'in sakatlanıp, yerini Dunn'a bırakması Blackburn'ün hücum gücünde kayba neden oldu.

Tugay'ın 2.yarıya girmesiyle ortam şenlendi, tabi benim için. Tugay'ın geliştirdiği pozisyonda hakem, Jenas'ın açık bi şekilde elle müdahalesini es geçince Blackburn'lü oldum o dakikadan sonra. Spikerin hakeme tepkileride güzeldi tekrardan.

Maçın kırılma anı 80. dakikada Palacios'un kırmızıyı yemesiydi. Tottenham orta sahasının pili o anda bitmeye başlamıştı ve Blackburn aç kurtlar gibi saldırmaya başlamıştı ki 3 dakikaya kalmadı gol geldi. Samba'nın pasında, McCarthy golü attı. Ancak Samba'nın topu eliyle aldığını görür gibi oldum ama emin değilim.
Blackburn doymadı haliyle. Saldırdı saldırdı! Dakika 90'ı gösterdiğinde de kornerden gelen topta defansında mallığı sayesinde Ooijer topu önünde buldu ve ağlara bıraktı. Evet bildiğin bıraktı. Tottenham'da bu golle 3 puanı bıraktı Ewood Park'ta...

Hiç yorum yok: