3 Nisan 2009 Cuma

Kronik


-Şurdan bi Alaçayır alır mısın?
-5 yaş fark var, imkansız!
-...
-Neresiydi?
-...
-İyi tamam. iyi geceler, bay!
-Ne?

ve telefonu motorun bulunduğu ve üstüne paraların konulduğu yere koyuyordu. Şaşkına dönmüştüm. Şöfor telefonla konuşuyormuş. Verdim parayı ve o sırada karşıda ki kızı çaldırıp kapadı.
Telefon tekrar çaldı. Sırf şöforün aklımda kalan konuşmalarını yazıcam.
-Niye kapadın?
-He?
-Birdörtyüz abi!
-Anlıyorum anlıyorum da ciddi bişey olmaz yani. (Tek gecelik iması)
-5 yaş fark var güzelim. Şimdi çıksak, ciddi bişeyler düşünmek lazım fazla umutlanma. (Vay coşkun vaay)

Kafamda güzel tabi atlıyorum.
-İyimiş ya ehehehe.
-Yani ne bilim umutlanırsın felan, bekleme yani. Noldu kardeş?
-İyimiş ya, eheheh.
-Neresiydi?
-Cevizli.
-Birikiyüzelli.
-Ee nolmuş yani, ciddi bişeyler düşünemem dedim ya. (Veriyosan ver kızım ayakları)
-Yok hayatım, olmaz. Ben söylüceğimi söyledim. Okey, bay.
-İyimiş ya, eheheh.
-Ya bi ton var böyle kardeş. 28 yaşındayım mınakoim, 23üm diyo. 5 yaş fark var, olmaz ki.(Matematiğim kuvvetlidir bakışları)
-5 yaş abi nolcak!
-...
-Kız senden 5 yaş büyük değil ya, sen büyüksün.
-...

Tekrar telefonu eline alır ve kızı çaldırır.
-Müsait biyerde indirir misin.
-Tabi.
-İyi akşamlar. Kolay gelsin.
-Eyv. İyi akşamlar.

Minibüsten indim ve bi sigara yaktım, evden 200-250 metre önce inmiştim. Düşündüm biraz;
-Artisliği yapıyosun kıza, bari kontör al. Saf!

not.söfor diye bilerek yazdım. yersen :D

Hiç yorum yok: