29 Nisan 2009 Çarşamba

Şeklen Kaybetmek

Hani bazı topçular vardır. Top ayağına hiç yakışmaz, koşuşu, yürüyüşü, topu sürüşü bi değişiktir. Şut çekerken, pas atarken bile ayağına yakışmaz futbol topu. İlk bakışta "tam bi kalas" diye yapıştırırsın lafı. Hani vardır böyle kalas görünümlüler ama bi yerlere gelmişerdir bi şekilde. Mahalle takımında her maç ilk 11'de başlarlar, her halı saha maçında ilk 7'dedirler, şirket takımının vazgeçilmezi, okul takımının bel kemiğidirler -yersen-. En azından kendilerine yer bulurlar bi şekilde.

Bugün eve dönerken halı sahanın yanından geçiyordum. 3-5 saniye bir göz attım, baktım iyi mücadele var, oturayım izleyeyim dedim.

Bir oyuncu vardı işte ilk paragrafta bahsi geçen tipe uygun. Koşmasından tut, pas atma stiline kadar herşeyiyle bir "kalas oyuncu" görüntüsü içindeydi eleman. Ne var ki her şutu iyi yerlere gidiyor, her pası tehlike tehlike diye bağırıyordu rakip için. Şut atarken vücut geriye yatar ya hani normal insanda, öyle değil işte bu adam. Vücut dimdik kalıyor, kıvrılması gereken bacak yine dimdik topa gömülüyordu. "Doğduğunda taşağına bal mı sürdüler?" derler bizim oralarda, öyle bi elemandı. Lise yıllarında aynı takımda oynadığımız, kardeşim Mıstaa geldi direk aklıma :D

Bu gibilerinin profesyonel futbolda da temsilcileri var elbette. Benim aklıma ilk gelen oyuncu da bi zamanlar Galatasaray'da top koşturmuş ve hatta Milli Takım formasını da terletmiş Volkan Arslan'dır. Şuan Antalya'da oynayan hani. Nasıl bir insanın ayağına top yakışmaz, kanıtıdır kendisi. Yukarıda ki fotoğrafta da tam benim anlatmaya çalıştığım şekilde çıkmış ki görünce koptum. Yere basma şekli bile garip bir oyuncuydu. Tabi buna benzer daha birçok oyuncu vardır, biliyorum ancak aklıma gelen tek isim Volkan Arslan oldu. Varsa önerileriniz yorumlarda boy gösteriniz :)

5 yorum:

Marty dedi ki...

volkan'dan sonra da silvestre yi söyleyebiliriz. bir insan bu kadar kazma olur da hep mi üst düzey takımlarda oynar. inter-manu-arsenal

Adsız dedi ki...

Saidou, Kayserideki Kamber.

Adsız dedi ki...

hleb var barcelona daki benım için tam bir kalas.
gli ultrAs

yLdRm dedi ki...

Saffet Sancaklı,mapeza,johnson..

horozmania dedi ki...

bülent akın