16 Nisan 2009 Perşembe

Star TV'nin Maç ve Spiker Seçimleri


Bugüne kadar süregelen bi klişe vardır. Star TV kötü maçları seçer genellikle, istisnalar hariç tabi. Finalleri yayınlarlar mesela hani :P Şaka bi yana bugüne kadar müthiş maçlar varken, gidip en gereksiz maçları verdiklerine birçok kez şahit olduk. Ne kadar şans işide olsa bu, bariz hatalar yaptıklarını kabul etmek gerekir. Hele bide bu kanalın spikerleri var ki. Onlar ayrı birer tez konuları!

Ancak bu sefer işin altından kalkmasını bildiler. 2 süper maç izledik bu Şampiyonlar Ligi haftasında. Bir Chelsea-Liverpool, bir Porto-ManU maçlarını başka yerde bulamazsınız. Arsenal-Villareal maçı da izlenmeye değerdir muhtemelen ancak şahsen mücadeleye ve gayrete bakıyorum. Bayern- Barca maçından hiç bahsetmiyorum.

Dün gece ki Liverpool maçını anlatamayız zaten. Yaşanması, görülmesi, hissedilmesi gereken bir maçtı o. Bu hafta kendi ligimizde görmediğimiz futbola doyduk, İngilizler sayesinde. Gerrard'sız Liverpool'un neler yapabileceğini gördük. Benitez'in takım oyununu nasıl becerdiğini... Hiddink'in süper bir teknik direktör olduğuna bir kez daha şahit olduk dün gece. Star Tv'nin başka bir maç yayınlama lüksü yoktu zaten.

Bu gece ki Porto-Man. United maçı ise herkesin seveceği türden bir maç değildi. Daha maçın başında Cr7'nin astığı gol, oyunu kilitledi ilk yarı boyunca ama 2.yarıdan aldığım zevk bambaşkaydı. Porto'nun kazanma hırsı neydi öyle. ManU'lu topçular ne kadar oyunu yavaşlatıyorsa, adamlar 2 katı hızlı olmaya çalışıyorlardı. Ben bu hırsla kesin gol atarlar diye düşünmüştüm ama olmadı. Son dakikalarda kaçan bi gol vardı ki aman aman.
Şifreli yayında da Arsenal vardı tabi. Ancak rahat bir maç çıkarmış anlaşılan, 3-0 la geçmiş. Bundan sebep ki ben Porto maçını isterdim zaten her türlü... Aferim Star.

Spikerler hakkında denecek çok şey var ama RTÜK yardırır ondan sonra :P Emre Tilev, İlker Yasin ve türevlerine bizi mahkum ediyorlar ya deliriyorum. Eskiden bi Güntekin Onay vardı arkadaş. Ne bilim bi Okay KAracan, bi Murat Kosova var bu ülkede. Bu kadar mı zor, bu kadar önemli maçları anlatsınlar diye 3-5 kuruş fazla vererek en azından maçlar için anlaşmak. Sınıfta kaldın Star.

Hiç yorum yok: