15 Nisan 2009 Çarşamba

Durma Dans Et


-Yazamadık kaç gündür hiçbişey. Hayatın garip ve güzel halleri engel koydu yazan taraflarıma...

-Hayatın garip ve güzel halleri dedik. Hakikatten hiç akla gelmeyecek şeyler, tesadüfler ve olması gerekliymiş dediğin olaylar yaşatıyor sana. Çıkarıyor karşına birini böyle, "ALLLLLL" dercesine. Güzel de diyor.

-Galatasaray armalı kırmızı beremle(!) ve en lağubali halimle yanına oturmak için izin isterken gelirmiydi aklıma... Varmış yazımızda :)

-Galatasaray adasıda eğlenmekte nasip oldu ya şu hayatta daha başka bişey istemem. Galatasarayım sayesinde buldum ya seni, hiç bişey istemiyorum. Üçyüs Beşyüs, Üçyüs Beçyüs diyorum :)

-Galatasaray aşkına Sami Yen'in tuvaletlerinde yemek yemekte varmış nasibimizde. 2 saat tuvalette rehin kalmak, üşümemek için büfecinin yanında mangala el uzatmak, 2 sigarayla 6 saat geçirmekte... Bitmez kalbimdeki sevdan be Cimbom!

-Maç izlemedik Pazar akşamı. İlk 20 dakika felandı sanırım (eski açığın en köşesinde izlemenin tek sevmediğim tarafı bu, skorbordu görememek :D) iyiydik ya gayet. Fenev bize rakip felan değil bunu anladım. Biz kendi kendimize rakibiz anasını satiim!

-Bu adamların taraftarı da bi mal. Herkes için geçerli değil tabiki ama çok var abi bunlarda. Afedersin çükünü açıp gösteren mi istersin, fermuarını açıp kapatan mı, gayfb gibi dans eden mi, salak salak işaret eden mi, Galatasaray bloguna girip küfür edip reklam yapan mı :) Hepsi mal. Hayatta yapmam dediğim şeyi yaptırdılar bi anlık gazla. Cebimde 5 kuruş yokken, çakmak attırdılar.

-Caddeye gitme dediler, gittim! Maçın ardından ordan çıkamazsın dediler, çıktım. Hem de Büyük Galatasarayımın atkısı boynumda asılıyken. Fenevlisinden ateşte istedim. İsterse bişey desin mk =) Hani o hastaneye taşındığınız günler, hani o ceylan gibi kaçtığınız seneler, hani sarı-laciVert formalı götverenler, orospu çocuğudur gençfenvbahçeliler diye boşuna söylemiyoruz...

-Lugano'ya futbolcu diyen, onu adamdan sayıp seven, o piçe saygı gösteren adamda yukarda ki tezahürattan başka hiçbişeye layık değildir. Emre denen şerefsiz hakkında da hiçbişey konuşmaya gerek yok. Blogumun sayfalarını daha fazla kirletemem...
Bu dünyada para büyük ihtiyaç, emre belözoğlu paraya muhtaç! alexle dost ol tümerle arkadaş, ananı da Sat emre Yavaş Yavaş!

Hiç yorum yok: