6 Nisan 2009 Pazartesi

BirGün Gelecek



Çok komik olmuş. Böbiler kadar başarılı. Fotoların üstüne tıklayın okuyun, daha da güleceksiniz =)

Bigumigu'da ki haberi aynen aktarıyorum:

Ne idim değil, ne olacağım demeli
İlk kez gördüğüm bir gazete ya da ben artık basılı medyayı ninternette takip ettiğim için rastlamadım. Basılı medyanın sansasyon yapıp (hoş pek sansasyonel bir yanı da yok ama adını duyurmasına yeter bir iş ) tiraj yapma mantığına dayanıyor.

benim hoşuma gitti, güldüm :)

bu da künye;

Reklamveren: BİRGÜN GAZETESİ
Reklamveren Yetkilisi: Selami İNCE
Reklam Ajansı: FAYDA
Yaratıcı Yönetmen: İlyas BAŞSOY
Yaratıcı Ekip: Emre KOÇ, Ümit ALAN, Erkan ŞİMŞEK
Müşteri Grubu: Hande AKIN, Feray UYSAL
Fotograf: Tayfun ÇAMURLU, Erçin BUDAK

3 yorum:

scapula dedi ki...

Yakışır BirGün'e. Özellikle Unakıtan ve Aydın Doğan'la ilgili olanlar harika olmuş, iyi güldüm.

Liseye giderken her gün alır okurdum. Daha sonra kaybettim o alışkanlığı, 3 sene oldu almıyorum. Asla reklamcı olmak istemeyen bir reklamcılık öğrencisi olarak zannedersem ilk defa bir reklamdan (kendi isteğimle) direkt olarak etkilenip tekrar almaya başlamaya karar verdim şu anda. Son gördüğümde eski hâllerinde değillerdi, bakalım toparlamışlar mı...

arnawut dedi ki...

Yorum için çok teşekkürler Ata :) Yeri değil ama konuşma üslubunla bile saygıyı hakediyorsun.
Blogunda ki cevabını okudum ancak cevap yazamdım. Uygun bir vakitte bişeyler karalayacağım =)
saygılar...
erdinç

scapula dedi ki...

Estağfurullah, ben teşekkür ederim Erdinç.

Sevgiler, saygılar;
Ata