5 Nisan 2009 Pazar

F1.09 / Malezya GP Finish

Son zamanlarda izlediğimiz en zevkli yarışı izliyorduk ki her güzel şeyin bir sonu var olduğu gibi bu da çabucak bitti, doyamadık. Bu kadar fazla geçişin olduğu bir yarış daha hatırlamıyorum 3-5 yıl içinde.

Hamilton, Webber çekişmesi mükemmeldi. Alonso'nun fullenmiş deposuyla 4 sürücüyü birden tutması ve bunu en za 5 tur boyunca yapması , ne kadar başarılı bir pilot olduğunu gösterdi. Heidfeld'in yarışta 2.liğe kadar yükselmesi, stratejik olarak BMW'nin en iyi takım olduğunu kanıtladı bana göre. Ancak 33 tur süren Malezya GP'de en iyi stratejiyi Toyota takımı uyguladı. Timo Glock'un "herkes gider Mersin'e, biz gideriz tersine" şeklinde ki lastik seçimleri 3.lüğü getirdi kendisine. Hatta 33. turu tüm sürücüler geçmiş olsaydı 2. bitirmiş olacaktı. Burda Heidfeld'in balını da görmüş bulunmaktayız.

Yarış sırasında yoğun yağmur lastiklerini en erken takan Raikkonen'e acıdım doğrusu. Lastiklerim eridi bitti diye telsizden isyan ederken, Ferrari'nin geldiği aciz duruma üzüldüm. Tabi bu bir kumar ve ne olacağı hiç belli olmazdı. Yağmur aniden bastırsaydı Kimi'yi ilk 4'te görürdük en kötü.

Aslında yazıyı 1 saat önce atacaktım ancak bilgisayar aniden kapandı ve sapıttı :D ve daha da devam edecektim de unuttum yazacaklarımı =) Neyse güzel bir yarış oldu...

Hiç yorum yok: