7 Nisan 2009 Salı

Changeling

Bi şapka bu kadar mı gölgeler bi filmi. Bi şapka bu kadar mı bozar güzelliği. Bi şapkanın modası 7 sene geçmez mi arkadaş?

Dün gece izledim bu filmi, Changeling( Sahtekar). Angelina Jolie başrolde olunca, insan haliyle helecan yapıyor. Müthiş bir film ve film boyunca karşımda olan Angelina hayaliyle izledim. Ancak film boyunca giydiği şapka, filme gölge düşürmüş. 7 yıl boyunca (1928-1935) değişmeyen ve o güzelim kafadan düşmeyen şapka filme konsantre olamama sebebim.

Angelina Jolie, böyle süper bir oyuncu değilmiş bunu anladım. Ağlamayı, hüznü, delirmeyi vs. iyi beceremediğini farkettim. Tabi eğer bu saydıklarımı, oyuncu illa ki yapacak diye bişey söz konusu değilse özrümü kabul etsin Angelina. Şahsen filmdeki performansını yeterli bulamadım. Mesela bi Charlize Theron performansı görmek isterdim ama ne yazık ki rol yakışmamış. Şapkanın etkisiyle böyle konuşmuyorum, beğenmedim.

Gerçek bir olaydan alıntı olmasına rağmen, filme uyarlanırken çok başarılı olamamışlar. Filmin yarısına kadar hatta bi %75i geçene kadar sıkıldım sayılır. Uyuz bir polisin, masum bi kadını deli yerine koymasından başka bi halt yoktu bu bölümde. LA polisinin beceriksizliğini bile iyi gözönüne koyamamışlar.

Pek sevemediğim ancak eski tarihli filmlere karşı sempatim sayesinde geçer not alan bir filmdi Changeling. 5/2

1 yorum:

MrDa dedi ki...

olsun angelina güzel o şapkada gtmiş :D maksat muhalefet:D herşey bir yana gerçektn çok güzel bir filmm