6 Nisan 2009 Pazartesi

Galatasaray Soyunma Odası

Beyler, beyler! Herkes beni dinlesin şimdi! Haydi toplanın böyle, haydi! Herkes hazırlansın, çabuk olun! Haydi Aydın, haydi Sabri, haydiVolkan!

Arkadaşlar birazdan çok önemli bir maça çıkıcaz! Gaziantep çok güçlü bir takım! Tabata veBeto'yu, Mehmet Yozgatlı ve Bekir'i bütün hafta düşündüm! İyi oynuyolar beyler, çok dikkatli olun!

Öncelikle amacımız 1 puan beyler! Kalemizi korumak amaçlı çıkıyoruz! Hani oldu da bir gol attık, 4'lü defas altı pasın içinden çıkmıyor tamam mııı!?!? Duydunuz mu beni!!!
Galatsaray ruhuyla sahaya çıkın, aslanlar gibi oynayın beyler! Lig 6.sı olmamız için bu 1 puan çok önemli!!! Çıkın ve savaşın!

Bakın kıllığına Lincoln'ü de bıraktım İstanbul'da, onsuz da oynayabildiğimizi gösterin yönetime de hemen kovsunlar i.neyi!! Yapabiliriz beyler sizde güç var, haydi haydi!!!

Kadroyu söylüyorum!
De Santis! VolkanYaman, Hakan Balta, Emre Aşık, Sabri! Arda Turan, Mehmet Güven, Hasan Şaş, Ayhan!! Ümit Karan, Şabani Nonda!!!

Baroşş sen tribüne çık koçum! Bu sezon çok attın, arkadaşların gocunuyo! Sonra ben Adnan Abi'ye, yönetime ne derim Baroş!! Arda, Arda gel buraya aslanım! Bak seni de taraftarın zoruyla oynatıyorum, fazlasın sen bu takıma! Satacaz seni sezon sonunda, para kazancaz! Hadi şimdilik oyna bişiler, abartma ama!!
Hasaaan!! Bak Adnan Abi çok istedi oynamanı, çık sahaya benim yüzümü kara çıkartma tamam mı! Doyamamış başkan seni izlemeye, resital bekliyolar senden!! (!)

Beyler böyle diziliyosunuz. Taktik teknik size kalmış tamam mı?! Zaten hala pek anlayamıyorum!
Bakın sizi sıkmıyorum, rahat olun, pas yapın yeter!

Heeeeyy gidi heeey...

3 yorum:

gltsry dedi ki...

ne hale geldik elimizdeki şu takımla kabus gibi..uyanamıyoruz bir türlü.
skibbe bizden haberdarsa kesin kahroluyordur.ben ne yaptım takımı şimdi ne oldu diye.ben olsam ben acırdım ettiğim emeklere.
takımdaki herkes günahsız bir lincoln günahkar ya.tabii tabii öyledir.aynı lincoln'süz şampiyon olduk geçen sene yalanı gibi.bu sefer kandıramayacaksınız.
galatasaray taraftarını takımdan soğuttular,içimizde heves
bırakmadılar.yediler bitirdiler bu ne ya:(

arnawut dedi ki...

bu insanlarda da akıl var mantık var, bu şekilde düüşnmek bu kadar mı zor merak ediyorum...

gltsry dedi ki...

ben şimdi en çok maç sonu açıklamalardan korkuyorum.lincoln'ü soracaklar muhakkak.aman diyorum derse bülent korkmaz lincoln sakatım dedi oynatmayacaksan gelmiyim dedi falan filan of of yani.o zaman hakan ünsal'ın sakızı oluruz.
nasıl bu işler bu hale geldi aklım almıyor.
iki günde zaten uğraşılan adamı medyanın sakızı takımın yalnızı yaptılar:(