3 Nisan 2009 Cuma

Missing İn Action


Mathangi "Maya" Arulpragasam. Yeni keşiflerimden biri. Birçoğunuz kıçıyla güler belki bu duruma ama anca bugün rastgeldim. Aslında bir arkadaşın msninde yazıyordu, dur bi bakim nasılmış dedim ve Amy Winehouse gibi tutuldum. Gören arkadaşlarım sen eskiden Hard takılırdın felan diye konuşacaklar ama insanoğlu bu değişikliğe açık. Gerçi Rock'tan, metal'den de kopmuş değilim. Neyse konuyu çarptırmayın ya, m.i.a'da bahsediyoruz değil mi?

Paper Planes şarkısını dinledim ilkin ve hasta oldum. İyi kide o şarkıdan başlamışım kendisini dinlemeye çünkü mesela "Boyz" adlı şarkıyı ilk dinlediğim de beğenmedim ve Paper Planes'i ilk dinlememiş olsam direk silerdim m.i.a'yı hayatımdan ?=) Garip bi tarzı var, bana göre, hemen beğenmeye bilirsiniz belki. Kimi şarkılarına anında tutlabilirsinizde tabi.
Aslen Sri Lanka'lıymış kendileri ama İngiltere doğumlu. Orası bizi pek ilgilendirmiyor ancak şarkılarında biraz siyasi içerikler bulunuyormuş. Evet, evet bulunuyor!

Aslında m.i.a'yı biliyormuşum da şarkılarını dinleyince farkına vardım. Timbaland'la yaptığı düete rastlamıştım MtV'de ama pek dikkat etmemişim demek ki. Az önce kıçıyla gülenlere ben gülüyorum şimdi :P

Evet sizleri m.i.a dinlemeye davet ediyorum... Paper Planes için Tıklayın!

Unutmadan, çok hoş bi hatunmuş kendileri çikolata ten rengi bu kadar yakışır bi insana.

Hiç yorum yok: