20 Mayıs 2009 Çarşamba

Shaktar Bremen! UEFA Kadıköy!


1. Yarı
UEFA Finali'ni Yaprak dökümü ile dönüşümlü olarak izlemek nedir bilir misiniz? Kendi şehrinizde oynanan bir UEFA Finali'ni 90 dakika canlı izleyemeyecek olmak, Tv'den bile olsa!.. Maç saatini heycanla bekleyip, evdeki Yaprak Dökümü çılgınlığını unutmak. Neyse...

Dağ başını duman almış, gümüş dere durmaz akar... E tabi, Galatasaray finale kalamayınca birçok taraftarın elinde patladı biletler. Sonucu anlamak basit. Alman ve Ukrayna takımlarının final maçında Türkiye, Türkiye! seslerini duymak gayet normal.

Şu finalleri ya da böylesine önemli maçları ShowTv, Kanal D, Atv gibi kanallara bırakan Ntv'ye çok kızıyorum. Futbolseverin dilinden en çok anlayan kanalın, paraya kıyamayıp ihaleleri alamaması üzücü. Tabi işin aslı hakkında pek bilgimiz yok, onu bilenlerin açıklaması daha doğru olur.

Ferhunde'nin Şevket'le ilişkisi... Pardon, akıl mı kaldı!..
Werder Bremen, Shaktar'ın ilk golüne kadar top oynamadı denebilir. Luiz Adriano adlı 22'lik forveti tutamadılar bi türlü. %100'lük 2 pozisyon gördüm izleyebildiğim dakikalarda. Biri gol zaten, geliyorum diyen bir gol... Sol kanadı da çok kötü başladı Werder'in.

Unutmadan... ShowTv'nin yorumcu seçimide çok çok kötü. Kombinasyona, kombinezon diyen eski bir Galatasaray yöneticisi. Bu takımın neden bir türlü adam olamadığının göstergesidir bu. Kimlerin yönetici olduğunun felan, neyse konu bu değil.

Bu Ilsinho fena topçu değil. Tarzını Hagi'ye benzettim ben. Kalitesini kıyaslamam da aklıma Hagi'yi getirdi. Biraz Alex, biraz Lincoln. Lincoln gibi salına salına koşuyor ama işini iyi yaptı. 45 dakikanın izleyebildiğim 25 dakikasında gördüğüm kadarıyla!! 2. golü göremedim malesef ancak 1-1'den sonra izlediğim anlarda Werder Bremen iyiydi. Ayağa oynamaya başladılar ve rakibe basmak gelmişti akıllarına. Bakalım 2. yarıda neler olacak. Maç sonrası yazısıyla buralarda olurum yine...

2.Yarı
Öncelikle bir yanlışlığı düzelterek başlamak istiyorum ki bu marşları söyleyenlerin Fb'li olduğunu öğrendim. Bizim finale kalma ihtimalimiz öyle g.t korkusuna boğmuşki bunları baya bi bilet almışlar. Tabi bizimde elimizde patlayan biletler olmuştur illa ki ama bunlar komikler ya. Ayrıca ekşiden okuduğum kadarıyla ilk yarının biyerinde Bülent ve Melih ikilisinden çakmak ve iç geçirme sesleri duyulmuş. Maçın sıkıntısı basmış, bi sigara yakmışlar.

2.yarının 25.dakikası geldiğinde, maçın ilk yarısını kaçırdığıma sevindim. Öyle bir oyun vardı ki ızdırap. Bizim Süper Lig'e yükselme maçları tadında. YOk yok bizimkiler daha yenilebilir aman izlenebilir. Kaçan 1 pozisyon, maksimum 2 ve Levandovski'nin 3-5 güzel pası. Srna'nın verdiği mücadele de cabası...

70'ten sonrası iyi olur demeyi beklerken, maç iyicene cehennem ateşi tadını almaya başladı. Bizim peder uyumaya başlarken, beni uyanık tutan tekrar "En büyük fb" diye bağırmaya başlayan mal arkadaşlarımızdı, eheheh. Komikler. Ekşi'den bahsetmişken, 90 dakikayı şöyle bitirelim;
"bagirmayan taraftar siktirsin gitsin" seklinde tezahurat yapilmasindan korktugum mac. akilli olun olm! misafir onlar...
(ne nicki be, 20.05.2009 22:11 ~ 22:20)

Maç bitiminde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: