13 Mayıs 2009 Çarşamba

Saate Baktım, Beşiktaş Kazanır

Az önce yemeği yedim maç öncesi son son bi gezineyim nette dedim. İnternette yaptığım sörfün en can alıcı noktasındayım --Sporx'e girmiş ve Alemin "Defoe"su Çıkmış haberiyle karşılaşmışım-- aklımdaki, bu gece kim kazanacak sorusu ile de meşgulüm. Saate şöyle bi baktım göz ucuyla. 19.03'ü gösteriyodu. Allah baktırttı dedim kendi kendime. Olur mu olur valla:d

Şaka bi yana bu gece Bjk kazanacak gibi bir his var içimde. Bu maçın hafta sonundan tek farkı "Bjk'nın mutlak favori gösterilmeyişi" sanırım. Bu da Bjk açısından avantaj bana göre. Futbolcularda ki baskı azalmış durumda.

Fb'li topçular ise çok rahatlar bu akşam için. 20 küsür yıldır kupayı alamamalarının bir baskısı olacağını sanmıyorum. Bu durum Fb için büyük avantajda sağlayabilir, dezavantajda olabilir. Umarım dezavantaj olacaktır...

1 yorum:

MARTYkou dedi ki...

hay ağzını öpiyim :D

3 maçta 7 puanla ligi de götürürüz gibi geliyor gs beraberliğe yatacak gibi bi his var içimde =((