13 Mayıs 2009 Çarşamba

Beşiktaş 4-2 Fenerbahçe

Zevkli bir maç oldu. Orta saha mücadelesinin olmadığı, maçın genelinin Fb yarı alanında oynandığı bir 90 dakika izledik. Çok sayıda taraftar stadı doldurmuştu ancak stadtan dolayı ambians 0(sıfır)'dı. Bi tarafta sarı ağırlıklı, bi tarafta beyaz ağırlıklı görüntü vardı sadece. 2 takım taraftarı da susmadı maç boyunca ancak biz çok azını duyabildik, LigTv'nin de suçu var tabi.

Maç öncesinde içime doğmuştu Bjk'nin kazanacağı ancak bu kadar olmasını beklemiyordum. Aslında bekliyordum ama imkan vermiyordum. "Bu durum Fb için büyük avantajda sağlayabilir, dezavantajda olabilir." demiştim. 26 yıldır alınamayan bir kupanın futbolculara hiç etki etmediğini gördük. Semih gibi, Lugano gibi bazı oyuncular 4.golden sonra çirkefe bağladılar yine. Tek hırs görüntüsüydü Fblilerin. O da yenilginin hazmedilememesinden meydana geliyor.
Bu arada Aragones'i Volkan Babacan'la başlama yürekliliğini gösterdiği için tebrik ettim kendimce. Ancak Gökhan Gönül'ü stopere monte etmesi çok ilginçti Dede'nin.
Fb ile ilgili son olarak ise Guiza için bişeyler söylemek istiyorum. Yeri geldiğinde çok iyi oyunlar çıkarıyor ancak bence iyi bir topçu değil. Çok top kaybı yapıyor. Topu kaybetip peşinden koşmaya çabalıyor. Sonra adam en azından koşuyor oluyor. Zamanında Kral Hakan Şükür'e Şaban diyenler buldular gerçek Şaban'ı bence... Bide kendini atışı yokmuydu penaltı pozisyonunda, yorumsuz...

Futbolcusuyla, Mustafa Denizlisiyle maçı daha çok isteyen taraf Bjkydi. Bazı futbolcular çok çok üstün bir performans sergilediler. Bazıları ise beklenenin altında kaldılar ama açıklar 90 dakika boyunca kapatıldı. Ernst'ten önceki maçlardaki oyunu göremedik. Ekrem'de iyi olmasına karşın etksizdi. Yusuf, Bobo ve Tello süper oyun çıkardılar. Tebrikler...
Son olarak yarın herhangi bir gazete de bu fotoğraf üzerine Fener Taklaya Geldi başlığını görebiliriz :D

Hiç yorum yok: