7 Mayıs 2009 Perşembe

İstanbul Gözetmen Kurulu /Episode 1 /Part 2

Europen Rally Championship // Istanbul Rally
Gitmeden evvel anlattığım Otomobil yarışları gözetmenliği işine resmen başlamış bulunmaktayım. Kısaca yaşadıklarımızı anlatmak istiyorum.
İlk gün bi dere kenarında, atraksiyon dolu bi bölgedeyim. Derenin hemen yanında durunca araçlar üstüne üstüne gelip aniden dönüyolar sende 3.5 atıyosun o sırada. Kontrolü kaybetseler zıçtın. Fotoğraf ve bikaç video uğruna yaşadım bunu. Fotoda görüldüğü üzere dağıtılan nevaleyi de kurdum kayaların üstüne. Güzeldi ya. Şırıl şırıl akan dere çişimi getirsede sık sık, memnundum.
Bu şeridi ellerimle kurdum ayıptır söylemesi. Elimide hafif yaralasamda iyi bi iş çıkardım. Arabaların şaşırıp dereye dalmasını engellemenin verdiği mutluluk hissi yetti bana :D
2. gün Ömerli Baraj gölünün hemen yanında görev aldık. Müthiş manzara eşliğinde keyif yaptık bütün gün. FIA'nın görevli araçları geçerken hazır kıta durmanın dışında gün boyu eğlendik yanımdaki ve 100er metre aşağıda ve yukarıda bulunan görevli arkadaşlarla.
Sabahın ilk saatlerinde gittiğimiz için sisten farkedemeyip uçurumdan baraja yuvarlanma tehlikesinden bahsetmiyorum bile:P
Balıkçılara yarısını yiyemediğim yarım ekmeği vererek yine bir mutluluk hissi yaşadım kendimce:d O abilerin "Trakyavari" lehçeleriyle güldüm durdum.
Kısacası yeni arkadaşlar, farklı etkinlikler ve güzel geçen bi hafta sonuyla evime döndüm.
Ev dönerken bi İETT'ciyle yaşadığım tartışmayı es geçip keyifleri bozmuyorum.

Hiç yorum yok: