15 Şubat 2009 Pazar

Slam Dunk Contest (Fiasco)..

Sabahın köründe aldım cipsimi, kolamı, pudingimi felan kuruldum tv başına battaniye altında. Açtım TV'yi, ooh başlıyo mis dedim. Zevkliydi her zaman ki gibi Yetenek Yarışmaları.

Takım şut yarışması mükemmel zevkli oluyo herzaman, bu seferde baya iyidi. Hele finalde, Phoenix'n 5'te 5 yapıp "aha rekor kıracaklar" derken, orta sahadan atılan şutta tıkanmasıyla şampiyonluğu Detroit'e kaptırması çok zevkli oldu..

Yetenek Yarışması'nda yine bir Tony Parker klasiği izledik, eeheh. Kaan Kural çok dalga geçti adamla. Kameraların Eva Longoria'yı çekmeleri de pek güzel oldu hani, eheh. Sonuçta Derrick Rose kazandı. Bütün gece cool-luktan öldü herif.

3 sayı yarışması beklediğimiz gibi geçmedi. Çok kötü performanslar vardı yarışma boyunca. Öyle ki J.Kapono 14 puanla şampiyon olacaktı az kala. Finalin tekrarında Rashard Lewis hayal kırıklığıydı tamamen. 7 puan ne demek, ben daha iyi yapardım, ehehe. Daequan Cook'a tebrikler.p
Heh gelelim Smaç yarışmasına. Jüri açısından tam bir fiyaskoydu gece. Rudy Fernandez'e yapılan haksızlık, Anadolu takımlarına yapılmıyor bizde. Gecenin en iyi 4 performansından 2'ini kesinlikle Rudy yaptı ama 43'ten fazla puan alamadı. Gasol'un da doğru dürüst top bırakamamasının da suçu var bunda biraz. Jürinin aşırı lağubaliliği de pek hoşuma gitmedi tabi.. O mükemmel 2 smaça nasıl o kadar düşük puan verilir anlamadım. İSpanyol'un İspanyol'dan başka dostu yokmuş anlaşılan, ahaha.

Gecenin diğer 2 süper performansı da Dwight Howard'dan geldi tabi ki. Howard yine süper iş çıkardı. İlk turda ki iki 50liği haketmese de final de hakkını verdi. Hele ki panyaya çarptırıp tek elle alıp çaktığı smaç mest etti beni. Herşeyi geçtim, 2. potayı getirtip telefon kulübesine girdi ya o bile yeter. He bu arada Howard'ın ayakkabılar ne öyle ya, bayıldım :D

Nate Robinson'a ayrı bir parantez açmakta yarar var diye düşünüyorum. Pek bişey yazmayacağım hakkında. Antipatik herifin teki.. Haketmeden kazandı. Millete kontör hediye etmiş bence, popstar mantığı:P

6 yorum:

Alfredo Di Stéfano dedi ki...

fernandez'i yediler ama nate robinson haketti diye düşünüyorum.antipatik olsada :D (örnek c ronaldo)

arnawut dedi ki...

ne bilim abi o arkadaşının sırtına basıp smaç yaptı ya ondan sonra 4 metreyede smaç bassa yeri yok bende :P :D

Alfredo Di Stéfano dedi ki...

Nate,tehlikeli akrobatik hareketleri(bide maymunluğu :D) yaptığı için millet oyları ona gönderdi heralde.

arnawut dedi ki...

heralde :D

hacitokankoli dedi ki...

dünya üzerinde bilmemkaç ülkede canlı yayınlanıyo ve bu kadar insan izliyo bu yarışmayı ama o jüridekiler hiç sorumluluk hissetmiyo sanırım. o nasıl bi laubalilik. sadece ispanyollardan yedikleri küfürler kulaklarında gong çalmasına yetmiştir. ona buna değil de uykuma yanarım ben.

arnawut dedi ki...

aynen bende uykuma ve ertesi günün heba olmasına yandım. saat 5te kalkmak ne demek abi :D