13 Şubat 2009 Cuma

Hönk!

Bir filmi izledikten sonra anlamadığını hisseder ve deliye döner ya insanoğlu, 2 dir bunu yaşıyorum. Kafama takılıyor filmler ancak tekrar izleyecek vakit ve istek yok.

2 gündür evdeyim ve muhasebe dönem ödevinden kalan vakitte film izlemeye gayret gösteriyorum. Şu 2 günde izlediğim 3 filmin 2sini anlayamadım!.. Aslında şöyle söyliyeyim; anladım filmleri fakat ya filmlerin sonunda bi gariplik var, ben basamıyorum; yada film sırasında dikkatsizlik yüzünden ayrıntıları kaçırıp filmin sonunda "hönk, noluyoruz ya" diyerekten kalıyorum!..

İzlediğim filmleri belirteyim. The Mist, The Life Before Her Eyes ve The Mirrors! Basamadığım 2li ise The Life Before Her Eyes & The Mirrors!..
The Life Before Her Eyes filminde bi son yok gibi. Yada olmayan bişi anlatılmış, bizimle dalga geçilmiş gibi. Fİlm bitince yönetmene/senariste iyi bi saydırdım ancak sonra "niye küfrediyorumki, filmi anlamadım galiba yaa" diye dudak büktüm...

The Mirrors ise gayet güzel, hafif ürpertici bir filmdi. Tam bitti oh derken başrol bişileri farketmiş gibi bi hareket çekti ama ben, ne o hareketi çekebildim ne de bişey anlayabildim .d Merak ediyorum şimdi "film devam mı edecek?" felan diye geçiriyorum içimden.
The Mist anlaşılamayacak gibi bir film değil tabi. Ama büyük bir sürprizle bitiyor.
Şu 2 günde sürprizlerle biten filmlerden yoruldum. Basamamakta cabası. Maçtan sonra açayım şöyle güzel, başı sonu belli adam akıllı bir film izleyeyim yav:) Sizden de filmler hakkında yorumları bekliyoree :)

Hiç yorum yok: