15 Şubat 2009 Pazar

İnter - Milan 2-1


Ne maçtı be.. Aklımda kalan şeyleri sıralayıp hiç yoruma felan kasmıcam ,eheh.
*Stankoviç'in sevinci çok iyidi, surat ifadesi müthiş komikti.
*Adriano elle attı diyolar, kaçırdım orayı.
*Beckham iyice takıma bağlandı. Son dakikalarda ki kafa sallamaları felan.
*Ofsayt konusunda İnzaghi 1 numara. Meğer Serdar Özkan'ın idolüymüş kendileri.
*Sol ayağı kötü olan İnzaghi'nin müthiş volesini hakem olsam, hatır için vermeyi isterdim içten içe.
*Onlar nasıl kamera çekimleri öyle ya. LigTV'ye para ödüyoruz bizde..
*Santon hakkında hiçbi fikrim yokmuş, onu farkettim. Bikaçtır dikkatimi çekiyo. Şuraya yazayım da aklımda kalsın.
*Maicon müthiş mücadele etti.
*Muntari Beckham'ı az kala boğuyodu.
*Adriano Maldini'ye ayıp etti abi, öyle geçilir mi. Büyüğün nede olsa.
*Pato ço..ookk büyük topçu çok.. En azından ilerde olacak, eheh.
*Abbiati deli toplar çıkardı.
*-Bu adamlar topun içine mikrofon mu koyuyo çok merak ediyorum.
-Hayır, stadın akustiği çok iyi :P
*Fatih Terim yol yorgunu gibiydi ama mest oldum sakin ve içten yaptığı yorumlarla.
*bla bla bla Dünya Derbisi işte abi daha ne yaziim..

1 yorum:

arnawut dedi ki...

:)
Aynen İboviç'i unutmuyoruz da artık o kadar alıştırdıki..