15 Şubat 2009 Pazar

İnter - Milan 2-1


Ne maçtı be.. Aklımda kalan şeyleri sıralayıp hiç yoruma felan kasmıcam ,eheh.
*Stankoviç'in sevinci çok iyidi, surat ifadesi müthiş komikti.
*Adriano elle attı diyolar, kaçırdım orayı.
*Beckham iyice takıma bağlandı. Son dakikalarda ki kafa sallamaları felan.
*Ofsayt konusunda İnzaghi 1 numara. Meğer Serdar Özkan'ın idolüymüş kendileri.
*Sol ayağı kötü olan İnzaghi'nin müthiş volesini hakem olsam, hatır için vermeyi isterdim içten içe.
*Onlar nasıl kamera çekimleri öyle ya. LigTV'ye para ödüyoruz bizde..
*Santon hakkında hiçbi fikrim yokmuş, onu farkettim. Bikaçtır dikkatimi çekiyo. Şuraya yazayım da aklımda kalsın.
*Maicon müthiş mücadele etti.
*Muntari Beckham'ı az kala boğuyodu.
*Adriano Maldini'ye ayıp etti abi, öyle geçilir mi. Büyüğün nede olsa.
*Pato ço..ookk büyük topçu çok.. En azından ilerde olacak, eheh.
*Abbiati deli toplar çıkardı.
*-Bu adamlar topun içine mikrofon mu koyuyo çok merak ediyorum.
-Hayır, stadın akustiği çok iyi :P
*Fatih Terim yol yorgunu gibiydi ama mest oldum sakin ve içten yaptığı yorumlarla.
*bla bla bla Dünya Derbisi işte abi daha ne yaziim..

2 yorum:

hacitokankoli dedi ki...

stankovicin sevinci cidden çok iyiydi. full metal jackette hartman yedek kulubesinden ona "let me see your war face" diyordu.

ibrahimovicin insan olmaması aklında nasıl kalmamış hayret. gerçi her maçta yaptığı şeyler. tekvandoda siyah kuşağı varmış. yoksa bu badi balansın başka açıklaması olamazdı. sanki adam ayağını yere basınca kramponunun çivileri yere monteleniyo. 3-4 kişi pozisyonunu bozmayı bırak kımıldatamıyolar bile. sırtına sabri sarıoğlunu alıp kafa golü atabilir.

arnawut dedi ki...

:)
Aynen İboviç'i unutmuyoruz da artık o kadar alıştırdıki..