25 Şubat 2009 Çarşamba

Liverpool's Spanish Fox

Sabri Ugan, Adriano'nun Milan'a elle attığı gole nasıl içerlemişse artık yeteneğim olsa kendisi için süper bi karikatür çizerdim. Ben düşündüğümü yazayım, isteyen çizip bana ulaştırsın. Olay şöyle gelişiyo:
Yolda elinde futbol topuyla geçen bir çocuğu gören Sabri kendi kendine mırıldanır:
"Allah belanı versin Rosetti! O golü nasıl verirsin, aklımdan atamıyorum. Çıldıriciiim!" :D

Maç boyunca her elle temas gerçekleşen pozisyonun ardından, "tekrar hatırlayın, Adriano'nun eliyle Milan'a golünü veren hakem Rosetti idi" diyerek beni delirtti kendileri. Sonra böyle abuk sabuk fikirler çıkıyor..

Birinci ve ikinci devrelerinin ilk 5er dakikalarını kaçırdığım güzel bir maç oynandı bu gece, Barnebau'da.. Dolu dolu gol pozisyonları göremesekte, mücadelenin üst düzey olduğu bir maçtı. Mücadeleyi arttıran ve keyiflerndiren olay, her iki takımında "aşırı derecede" fazla top kaybı yapmasıydı.

Benitez'in maça çıkarken ki tek amacı gol yememekti. Tilki gibi rakibini kandırmaca oynadı 90 dakika ve peyniri karganın ağzından kaptı.. Aslında böyle takımları görünce aklıma hep 2004'te Avrupa Şampiyon'u olan Yunanistan ve şampiyonluğu getiren golü atan Karisteas* gelir. Son dakikalara kadar savunma yap, bir korner kazan; ortala ve vur! Bugün böyle bir top oynadı Liverpool ve istediğini aldı..

Maç sonucunda yine kaybeden ben oldum aslında.. TV'de maç oldumu sürekli canım bişeyler çekiyor ve ben yine her zaman ki gibi tıkındım durdum :S

Bu arada skoru yazmamışım :D Yazmışken diğer maçları da ekleyelim..

Real Madrid 0-1 Liverpool
O.Lyon 1-1 Barcelona
Inter 0-0 Manchester United
Atletico Madrid 2-2 Porto
Arsenal 1-0 Roma
Chelsea 1-0 Juventus
Sporting Lizbon 0-5 Bayern Münih
Villareal 1-1 Panathinaikos

Hiç yorum yok: