21 Şubat 2009 Cumartesi

Kırmızı Kart

Beyler azcık durun, telefon montun cebinde kalmış çalıyo gabaa.. Fotoğraf İtalya'dan.. Çeken kişinin adını veya nickini unuttum, olur ki mahkemeye felan verilirsem alın yazımızmış der geçerim.
Bugün ilk defa bi postacının elinden, imza atarak mektup aldım da o yüzden bu triplerim.. Okul disiplin kurulu tarafından soruşturma açılmış, onun haberi geldi. Gerçi 2 gün geç geldi ama yine de fena koydu.. Mektubu açarken dank etti işin ciddiyeti, hassasiyeti.. Çarşamba sabahı okula gittim ben aslında, soruşturma olayı için. Yeminli ifade aldı kurul benden. Önce Hukuk sınav kağıdımı gösterdi hoca, "bunu tanıyo musun?" diye sordu. Ben de delil yok diye çok rahatım tabi. Sonra sınav kağıdının üstünde ki 4x4(?) cm lik kopya kağıdımı gösterdi ve "peki bunu tanıyo musun?"!! Allah kahretsin, kaybettim sınavda bakamadım dediğim kopya kağıdını sınav salonunda düşürmüşüm.
"Onu kaybetmiştim ben hocam.."diye söyledim. "ama biz bulduk, ehehe" diye bir cevap alınca, hiç acımaları yok, bunu anladım. Gerçi tüm sınav kağıtlarını tek tek karşılaştırmış bir kurulda niye bi acıma duygusu arıyorsam.. 1 yıllık ceza pişmanlıktan 6 aya, bişey bişeyden de 1 aya indi, yani muhtemelen buymuş verilcek ceza.. Kısacası hakem kırmızıyı gösterdi, artık maçları soyunma odasından takip edicez.. Ah ulan..

Bu posta başka bi amaçla başlamıştım aslında.. Ancak; Beyler azcık durun, telefon montun cebinde kalmış çalıyo gabaa.. Fotoğraf İtalya'dan.. Çeken kişinin adını veya nickini unuttum, bu cümleyi yazınca değişti kendiliğinden. "unuttum" dan sonra anlık olarak aklımdan geçen bi ton şeyin ardından, ceza konusunu yazmak geldi içimden.. Of hissiyatım kabardı, bi sigara içmek ben. Hadi herkese iyi geceler ve ardından iyi günler....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun yatarsn artık 1 ay=)
-merve-

arnawut dedi ki...

hehe saol cnm =)