26 Şubat 2009 Perşembe

Cimbombomum Bordoya da Kooy! 5


HELL'e Bi Gel Bordo!!

Maça 18-19 saatlik bir süre kalmış bulunmakta.. Sabırsızlıktan ölüyorum.. Saraçoğlu yolunda ilk engelimizi aşmamıza kısa bir süre kalmışken, maçtan önceki son Cimbombomum Bordoya da Kooy! postunu atmaktayım.. Haydi aslanlar, haydi yiğitler alırsınız bu maçı siz, yaparsınız inanıyoruz!.. Biz tribünde, milyonlar ekran başında sizin için dua edecek.. Sizi destekleyeceğiz.. En azından benim kadar isteyin turu, kupayı; o zaman gelirsiniz her zorluğun üstesinden.. Bizim için Bordo'ya da koyun!..

Bana göre oynaması gereken "kırmızı" 11'imiz şu şekilde:
De Sanctis, Meira, Emre Aşık, Hakan Balta, Sabri, Ayhan, Mehmet Topal, Lincoln, Arda, Baros, Kewell..

Ne kadar kızsakta sizlere, ne kadar sinirlensekte hepiniz çok değerlisiniz..

Bu sene de şampiyonluklar,
Göreceğiz Galatasaray!
UEFA'yı Saraçoğlu'nda,
Alacağız Galatasaray!
İn-şal-lah!

Ali Sami Yen Hell
20.30
Alpaslan Dikmen Tribünü

2 yorum:

A.H.Y. dedi ki...

Maç çok zor olacak.

2-1 yada 2-0 gibi bir skor bekliyorum.

Bülent efendinin neler yapabileceğini göreceğiz. :)

arnawut dedi ki...

yorumu daha yeni farkettim iyi mi=) aynen maç çok zorlu olacaktı ve oldu da =)