17 Şubat 2009 Salı

Cimbombomum Bordoya da Kooy!


Sabah sabah bu ne böyle, bu nasıl başlık. Sen biy'e üyelik için başvurmuş adamsın, ne ediyosun felan diyeceksiniz. Rüyamda da görmedim ama alıyoruz maçı abi her türlü. İçime de doğmadı. Yani hiç bi ruhsal, cinsel bi etkileşime maruz kalmadım.
Doktorla 11'de olan randevum için kalktım. Önce bi sitede gördüm Galatasaray mı, Bordeaux mu? Oyumu verdim. 1116 civarı oyla öndeyiz.. Sonra Aceto'ya girdim. Anketi ne durumda merak ettim, bastım wiev resault-a! Bordeaux önde la. Bir anlık gazın eseridir bu post.
Bir anlık gaz dediğime bakmayın, çok inançlıyım. Çıkıcaz, aslanlar gibi, oynayacaz ve kazanıp dönücez İstanbul'a!...

Hepiniz METİN! Gibi Oynayın ,
Yenilmekten Sakın Korkmayın!

Ruhunuzu! Koyun bugün ortaya,
Aslan gibi çıkın sahaya! Aslan gibi çıkın sahaya!

Hiç yorum yok: