12 Şubat 2009 Perşembe

Hastalık Tripleri

Her insanın hasta olunca garip davranışları vardır elbet. Bende böyle bi garipliğe sahibim.
Hasta olunca sinirli oluyorum!.. Bi 70lik bitirmişcesine şuursuz, aşırı cesaretli ve gergin bir insan düşünün.. Haklı veya haksız biçok olay yaşadım şu geçen günlerde..

-Öncelikle gece 12 sularında son kez kontrol yapan doktorun bana: "kanında ki zehir oranı çok yüksek, ya ameliyat olcaksın yada evine göndericez" demesine karşılık olarak : "eve gidersem bu apandist patlamıycak mı abi, ölüme mi yolluyosun beni; nası iş bu anlamadım" dediğimi çok net hatırlıyorum. Doktorun cevabı ise daha bi ilginç :" bu saatte ölümle uğraştırma beni, daha sırada bi dolu hasta var ameliyat bekleyen! (babama dönerek) Beyfendi babasısınız değil mi? Kabul ediyo musunuz ameliyat olmasını?" gelde vay mk! çekme...

-Ameliyathaneye girdim sedyede. İçerde 3-4 tane genç hemşireler var, hazırlık yapıyorlar. Bende kurbanlık koyun misali odayı inceliyorum, melül melül.. Hemşirelerden biri elime iğneyi geçiriyor. Narkozu serumla veriyolarmış. 1-2 dakika geçiyor hala bişey yok. Lan diyorum bayılmayacam heralde zıçtık mk! Şişman bir adam giriyor o sırada içeri, heralde 2 doktor olacak ameliyatta derken. Ağlayarak uyanıyorum!..

-..nefes alamıyoruuuuuumm!!! Şişman adam yanıbaşımda görüyorum ama konuşamıyorum.. Rüyadayım sanki.. Hani insan rüyasında bağırmaya çalışır ama sesi çıkmaz, aynen öyleyim.. Neyse mide bulandırıcı bi iki olaydan sonra sesimi çıkarabiliyorum.. Bi yandan ağlıyorum, ulan beni duymuyo musunuz dercesine..

-Sedyeyle beni ameliyathaneye getiren adam bu sefer ameliyathanenin dışına sürüyor arabayı.. Bi yandan ıslıklar, şarkılar felan söylüyor.. Ben burda acı çekiyorum ulan, hayvan heriiiif! :D Dayanamıyorum o sese.. "Abi bi sus gözünü seviim ya, ölüyorum burda" diye yapıyorum gideri. Ses kesiliyor..

-Hasta bakıcı kadınla asansörde muhabbeti kuruyorum, ehehe: "Abla çok acıyo yaa" şeklinde.. Neyse benim bağrışmalar devam ediyor. Asansörden inerken, koridorda 3-4 tane kadın. "ağla ağla gitti bütün karizma" diyor abla bana!.. :D

Şimdilik bunlar geliyor aklıma, herkese anlattığımdan dolayı tek aklıma gelenler bunlar aslında.p

Hiç yorum yok: