19 Mart 2009 Perşembe

Savaşmayı Değil Ölmeyi Emreden Ata'nın Hatrına...


Az kaldı, heyecandan yerimde oturamıyorum. Saat 3 gibi evden çıkıcam ve Sami Yen'e doğru yol alacam. Alpaslan Dikmen'de UNI setindeyiz her zaman ki gibi... Yazacak hiçbişey gelmiyor aklıma. Rafa Benitez Liverpool'la sözleşme imzalamış 2014'e kadar onu da bilimum blog haber yapmış bile biz mışıl mışıl uyurken. Başka da bişey yok, çıkmıyor. Aklımda fikrimde 21.30'da Hamburg'a koyan Galatasaray var sadece. Aslanlarımızın çatır çatır top oynadığının hayali var gözümün önünde sürekli. Yazamıyorum bi türlü. Dün ki kuponum da Werder maçın ilk yarı 2, maç sonu 0 verdim tuttu ama Marsilya maçına 2 verdim, skoru 2-1'de tutamadılar!.. Daha da yazarsam saçmalıcam biliyorum. He dün evden okula diye çıktım, stada gittim. Uğraşırken kareografi olaylarıyla tutkallı kumaşa dizlerimi koymuşum:D dikkatsizlik. Şuan kareografinin üzerinde yapışığım, bööö hede hödö :D Neyse ben maça kadar daha da yazmiim... Hadi aslanlarım alın bu maçı, yaşatın 2.bir 2000 yılı, yaşatın 2. bir bordo maçı, sevindirin tüm ülkeyi!

Hiç yorum yok: