28 Mart 2009 Cumartesi

Öyle İşte

#Sabaha karşı 4'te uyuyabildim. Saati de 8'e kurdum ki hiç beklemeden sıralama turlarını izleyebileyim. Kalktığımda saat 1 olmuştu. Yalnız şöyle bişey var, saatin alarmını bikaç kez ertelediğimi çok net hatırlıyorum ve sanırım geç kaldığımın da farkında olmamdan ötürü, acele ile kalkıp TV odasına koştum direk. TV'yi açmadan duvarda ki saat dikkatimi çekince sağlam bi kalay yedi benden. Acısını saatten çıkarttım :D

#Brawn GP neler yapmış öyle yahu. Difüzör zamazingosuyla ilgili bikaç birşey okudum da kalktığımda, tur başına 0,5'lik bir üstünlük sağlıyormuş. Red Bull ve Ferrari'den de itiraz sesleri yükselmiş. Bakalım yarın sabah neler gösterecek. Kubica ön sıralara girebilmeyi başarmış da Heidfeld'de yapabileceğinin en iyisini yapmış, hızlanmayan arabasıyla. Bariçello(!) kariyerinin Ferrari'den sonra en mutlu günlerini geçiredursun, Brawn GP'yi tebrik edelim. Boşa gitmedi paracıklar...

#Rüyamda Ralf Şumaaaher'le sohbet ediyodum ya. Ne alaka bilmiyorum ama nasılsın iyimisinden girip, adamın kariyerinden çıktık. .d

#Az önce Avrupa Şampiyonası'nda ki İsviçre-Türkiye maçını izledim LigTv'de. Yağmur hakikatten çok etkilemiş bizim takımı. Arda'ya karşı sevgi seli yaşandı evde. Fatih Terim ve babam arasında ki benzerliğe de tekrardan vurgu yaptık anneyle :D

#Yoğun ısrarlar sebebiyle(.p) maçı bu gece Taksim'de izleyip, arkadaşa geçicez. Erkenden gider maç saatine kadar bi iki bişey içer, ardından maçı izleriz. Sonra Mecidiyeköy'de ki köfteciye uğrar, eve kaçarız =) uA Üni Tayfası'ndan böyle sıkı arkadaşlıkların çıkması da mutlu ediyor beni.

#Arkadaşın evinde TV yok. Sabah F1 izleyecek bi yer bulmaları için söz aldım da yalan olacak biliyorum. Yarın birde seçim var. Oyumu İBB için Topbaş'a, Kartal için Altınok'a, Petrol-İş Mah. için Mehmet Çolak'a vericem sanırım. Biraz gördüklerimizden birazda gelecek fikirlerinden dolayı böyle bir 3lü çıkarttım kendime.

Birazcıkta geçen hafta yaşananlardan bahsedeyim
#Hamburg maçının olduğu gün, bayrak dağıtıyoruz Eski Açık'ta. Adamın birine bayrağı verdim arkamı dönüp gidicem, kolumdan tuttu: "kardeş sen bilirsin, Arda oynuyo mu?" diye sordu. "Nerden bileyim abi demek istedim" o yorgunlukla ama "Oynuyo abi, oynuyo" dedim. Ali Okancı sağolsun=)

#Hamburg maçından önce ki gün, kareografiyi hazırlamışız. Arkadaşla GSstore'a iş başvurusuna gitmeye karar verdik. 2 arkadaş daha bizimle geldi. Tam store un önüne geldik, eh tabi ki bi karaborsacı yaklaştı. Tam sorusunu soracak, elimle omzunu tuttum, "bilet lazım usta" dedim. Bizimkiler şok, adam şok. İçeri girince Store inledi tabi bizim kahkahalarla. Bu arada kahkaha kelimesi ne uyuz bi kelime ya, şimdi farkettim. Söylerken bişey yokta, yazması uyuzmuş.

#Uyuz olmak dedim de, otobüsler, trenlerde felan cep telefonlarıyla yüksek sesle görüşme yapanlara ne kadar kıl oluyorum bilemezsiniz. Geçen bitanesi vardı ki akıllara zarar. Herif bütün sülalesiyle görüştü. Yok artık diyeceksiniz ama enişte, amca, dayı, yengeyi ben saydım valla :D

#Daha çok anlatılcak varda aklıma gelenler bunlar. Artık bidahakine devam ederiz. Fırat'ın bu haftaki öyküsüyle başbaşa bırakıyorum sizleri. Bayıldım. Küçüklüğümün tüm yaşanmışlıkları bunlar. Bende bir Fırat'tım!

Hiç yorum yok: