1 Mart 2009 Pazar

Konya 0-1 Galatasaray

Gidememek çok koydu Konya'ya. Takımın yanında olamamak. Artık Trabzon'a ertelenmezse ki böyle bi iyiliği istemek bile saçma, kızdım kendime..
Doğru dürüst atak yapmadan kazandık.
3 pas yapamadık üst üste.. Saha zemini en büyük etkendi bunda tabi ancak Hakan, Mehmet, Sabri, Aydın ve Barış'ın basiretsizlikleri es geçilemez. Ne bir tane adam akıllı pas atabildiler, ne de orta. Takım "terse dönme" kavramını unutmuş gibiydi. Topu sıkıştırıp durduk. Hakan Balta'ya tersi gör diye bağırdım durdum maç boyunca. Aklı başından gitmiş gibiydi.
Konya'da adam gibi forvet olsa galibiyet hayal olurdu. 2 tane %100 pozisyon kaçtı. Veysel, saç baş yoldurttu Konyalılara, fblilere, bjklilere..
Ayrıca 2. yarıda ki geriye yaslanmayı anlayamadım gitti. Baraj misali ceza alanının önünde sıralanmıştık gariptir ki. Aman Büyük Kaptan diyorum.. Konya'yı geçtik bi şekilde de bundan sonra böylesi gelmez. Aman diyim..

2 yorum:

aksilaz dedi ki...

Galatasaray Erciyes gibi oynattı takımı

arnawut dedi ki...

sorma ya. çok çekildik çok..