7 Mart 2009 Cumartesi

Coventry 0 - 2 Chelsea

Uçan adam Leon Best, maç sonunda konuştu: O maskeyi uçarken gözlerimi koruması için taktım, başka bi anlamı yok...


İngiltere Federasyon Kupası'nda Coventry ile Chelsea Yarı finale çıkmak için karşılaştı bugün. İngiltere'de küçük takımların, büyük takımları konuk ettiği maçlara deli olan benim için kaçması mümkün olmayan bi fırsattı. Tabi kaçırmadım...
Maç 1-0 ken müthiş zevkli hale geldi bana göre. Crystal Palace'tan Coventry'e geçen Clinton Morrison fena çirkef bir adam olmuş yav. Ya da yarı finale kalma hırsıyla o haldeydi. Her poziyonda itiraz etti hakeme. Veysel'in İngiliz ve naggıaaaa şekli hesabı.p Leon Best'i beğendim. Tabi ki tipini değil. Hiç kafa topu bırakmadı Çelski defansına. Yanında iyi bir forvet olsa Coventry daha iyi iş çıkarırdı.
Alex'in bayılma numarası yapıp(biyerden çağrışım yaptı), ardından50-60 metrelik deparla golü bulması ise maçın en uyuz olduğum anıydı.
Coventryli Gunnarson'un da yüksek atlamacılar gibi yan koşup taç kullanması maçın diğer uyuz olduğum anlarıydı.
Ancak bugün fotoğrafçılar öyle anlarda basmışlar ki deklanşörlere. Çok güldüm...

Terry: Gözlüklerimi takmadım, göremem tabi. Aklımı skim.


Alex: ayhh bana bişiler oluyoorr


Lampard: Ya olm, ehehe. Kaç kere atmayın diyecem mk, ehehe.

Hiç yorum yok: