21 Mart 2009 Cumartesi

48


Dalıyorum ara ara uzaklara... Elimde ki sigarayı bile farkedemiyorum. Sigaram kısalıyor, külleri yerlere düşmüyor bana eşlik ediyor. Belki de anlıyor yasta olduğumu, farkında herşeyin sanki.
Hayal gibi rüya gibi geliyor herşey. 48.dakikaya dönmek istiyor yürek umarsızca. Kapıyorum gözlerimi, açınca olacak hadi! Açıyorum olmuyor...
Dönemiyorum bir türlü gerçek hayata. İçim daralıyor, sevgiliden ayrılmışcasına... 3 ağlasam 1 gülüyorum, tezahüratta ki gibi. İçimden süzülüyor gözyaşlarım... Metin Oktay'ın sesini hissediyorum uzaklara daldığımda. Duymuyorum hissediyorum... Taçsız Kral ağlıyor sanki içten içe ama birden gülümsüyor bana. O an Arda'yı gözümün önüne getirdiğimi farkediyorum, benimde dudaklarım geriliyor arkaya doğru, gülümsüyorum... En kötü günde bile umut aşılayan Galatasaray sevgisine gülümsüyorum belki de Arda'nın...
Sonra duruyorum biraz. Aklıma geliyor dün gece, kabarıyor yüreğim, kalbim sıkışıyor. Daralıyorum. 48. dakikaya dönmek istiyor yürek umarsızca, ağlıyorum...

4 yorum:

Özgür Şeker dedi ki...

Şu yukarıda yazan şeylerin alayını maç bittikten sonra bende düşünüyordum

fakat ben üzgün üzgün eve döndüğümde babam biz 14 sene şampiyonluk bekledik diyince aklımı başıma topladım.üzülmeyi bıraktım başımı kaldırdım.

ne kadar üzgün olsakta hala en iyiyiz öyle değil mi herşeye rağmen?

alessio cerci dedi ki...

48 e gene dönsek gene aynısı olur gibime geliyor.nasıl bordeaux maçından ders alamaz bülent aklım fikrim mantığım hiçbirşeyim almıo.kahroluyorum.

arnawut dedi ki...

@peşindeyiz
Kardeşim ondan hiçbir şüphem yok zaten. Bi önceki posttada belirtmiştim. de üzülüyo insan işte ya. düşündükçe...
@alessio
Aynen abi, kaldıramıyorum bu durumu bende. Bülent'in gelmesini yanlış buldum en baştan beri. Göz var nizam var. Bu yüzden kaldıramıyorum. ama yinede belki değişik bişeyler olur diye umut ediyorum. aynı şeyleri stadta da hissettim... ruh halim çok garip oldu, ani değişikliğe gelemiyomuşum bunu anladım...

McDennis dedi ki...

macin uzerinden 24 saatten fazLa bir sure gecmesine ragmen haLen bu moddayim...

Eline sagLik..