3 Kasım 2008 Pazartesi

Türksel Züper Lig#2

Ligin son haftası hayli ilginçti. Sürpriz sonuçlar devam dedi, izlediğimiz en kötü maçlarda oynandı bu hafta, enfes maçlarda..

Hacettepe Fener'i alt ettikten sonra tepe taklak yuvarlanmaya devam etti, çoğu Anadolu kulübü gibi götleri kalkmıştı kanımca. / Teknik direktörleri Osman Özdemir de istifa etmiş. Geçen hafta takımını öve öve bitirememişti. Niye istifa ettin?! / Konya'da her sene olduğu gibi, klasik orta sıralar takımı. /// He unutmadan Hacettepe Erdoğan Arıca'yla anlaşmış! Çok güldüm, koptum, yerlere yattım! Hala, neden! neden! neden! bu adamların peşindesiniz be kardeşim! Amaçsız takımların hocaları bu insanlar..

Belediye'den bu hafta sürpriz bekliyordum ki oluyodu da az kalsın./ İbrahim Akın yerine adam gibi bi forvetleri olsaydı o maçı 4-0 kaybetmez hatta alırlardı bile. / Trabzon'un bal golünden sonra direnç filan kalmadı oyuncularda, İbrahim Akın'a sövmekten!

Eskişehir taraftarı bir arkadaşım söylemişti Galatasaray maçından sonra, "efsaneler dönünce hikayeler biter!" dalga geçmiştim abart abart diye. Bu hafta bi noluyoz lan çektim. / 70dakika 10 kişi oynayıp Fener'i ezdiler. Tamam Fener kötü zaten ama Eskişehir de Arsenal değil.. / He bu arada Fener harbiden çok ezikti o akşam. Hele Volkan-Edu gibi iki profesyonel takım arkadaşının maç sırasında hala konuşmayı öğrenmemiş olmaları çok ilginç. Haftaya kadar da kimse öğretmesin tek isteğim bu!..

Mehmet Yıldız hat-trick yapmış dediler. Vay be yine coşmaya başladı heralde dedim de 2si penaltıymış! Adama iyi değil demiyorum, hala süper oynuyo, hala iyi ama geçen sene çok daha farklıydı.. / Bülent Uygun ne kadar zevzek bir teknik adamsa o kadar da iyi bir TD!. / Denizli'de teknik adamını(al Yalçın) gönderenler kervanına katıldı bu sezon -her sezon olduğu gibi-. Sezon sonunda Güvenç Kurtar'ı getirirler yine..

Antalyaspor taze taptaze hocası Şifoyla ilk maçında deplasmanda Gençler'i yendi ve Mesut Bakkal'ı koltuğundan etti. Çok sevindim açıkçası.. Şifo'ya bi Galatasaray'lı olarak hayranlık duymuşumdur/duyarım.. / İlhan Cavcav Mesut bakkal'ı bi kez daha gönderdi, bakalım yine çağıracak mı?!

Aykut Kocaman ve Ankaraspor!! Sadece bu iki isim yeterde artar bile bu maçı anlatmaya. 2. Ankara macerasında dikişi tutturmayı bildi, helal olsun diyoruz. 2.lik yakışmasa da taraftarsız bi kulübe, Galatasaray'lı oyunculara sesleniyorum, oynayın da bu durumlara düşürmeyin bizi ulan!:D / Bursa'nın durumu belli, söze gerek yok.. Bize şahlanıp götü kaldıranlardan oldular onlarda, inşallah düzelmezler de sene sonunda yolcu ederiz!..

Kocaeli-Ankaragücü maçı hakkında İzmit'li arkadaşlarla konuşmuştun geçen hafta. Çok iddalılardı ama tek söyledğim "beraberlik abi, kupon yapın bütün paranızı yatırın:D" idi. Kocaeli bireysel olarak iyi bir takım ancak sen gidip Yılmaz Vural'ı getirirsen ve bişiler beklersen olmaaaz, ol-maz!

Geldik haftanın en sıkıcımı sıkıcı, en uyuzmu uyuz maçına. İzlerken uyuya kalmamak için zor tuttum kendimi.. Mustafa Denizli iyi top oynattırıyo diyor BJK'li arkadaşlar ama ben Kayseri maçında futbol adına bişey göremedim. / Birde; bi Bjk'li arkadaşım var, o kendini biliyor, her hafta birilerine bavul toplattırıyor:D Maçtan aklımda kalan tek sıkıcı olmayan olay budur :) / Aslına bakarsanız Tolunay'ın oynattığı futbolunda etkisi var bunda. Çok kapalı bir takım, sürekli kontra atak peşinde bi oyun, böyle sıkıyor işte..

Ve haftanın en zevk aldığım maçı, Galatasaray-Antep. Ne varsa kendi takımım da var :D İlk yarı güzel top oynadık, 2.yarı rölantide geçen bi futbol vardı. Ne kadar çok pozisyon veriyoruz diye kızsamda seyir açısından mikemmel şeyler bunlar.. Bide çok kaçırmasak. Rahat 6 olabilecek bi maçtı. İnşallah hafta içinde çok gol kaçırmayıp, az pozisyon veririz...

Hiç yorum yok: