5 Kasım 2008 Çarşamba

F1 Dünya Şampiyonu: Hamilton!

Geç kaldım yarış yazısını yazmakta yine. Fazla söyleyecek bişey de yok hani. Massa'ya inanılmaz üzüldüm. Garajda sevinç çığlıkları atan babasının ve Ferrari çalışanlarının, Glock'un geçildiğinin farkına vardıkları an ki surat ifadeleri, ne kadar dramatik bir son olduğunun göstergesi.. O ana kıllık olarak şöyle birde giff yapmışlar, gülümsetti :)

Vettel'in -inkar etmesine rağmen- Ferrari aşkına gaza basması ve Lewis'i alt etmesi v Glock'un puan alabilmek için pit'e girmemesi.. 1tur içerisinde giden gelen şampiyonluklar.. Kimseyi suçlamıyorum ama.. Glock'a demedik laf, etmedik küfür bırakmayan insanlarda var ve onlar bana göre F1'i yılda bir takip eden kişiler..

Massa'nın 1.lik kürsüsünde ki güçlü görünme çabaları çok etkiledi beni. Bu çocuk cidden inanmış dedim o an. Dudakları titreyerek hayranlarına kalp işaretleri yapması felan, harbi inanzi dedim yani!..
Aslında BMW Sauber fanı olmama rağmen Massa'yı savunmamın tek bir nedeni var, Hamilton'dan nefret etmem.. İticilikte Alonso 1, Hamilton 2 şu organizasyonda!

Bizim pilotlar bilmem kaç yarış sonra puan alamayarak rekor hayallerinide suya gömdüler. Heidfeld kalkışta 4 sıra kaybetmeseydi alacaktık puanları. Artık seneye arabayı mükemmel hale getirirler umarım. BMW'den şampiyonluk bekliyoruz :)

Not: Taslak olarak kayıtlıymış yazım, elektrikler gidince silindi sanmıştım buyrun:)

Hiç yorum yok: