5 Kasım 2008 Çarşamba

Benfica-Galatasaray



Benfica'yla oynayacak Aslanlarımız bu Perşembe..
Kewell yok. Antep maçında ayağı dönmüştü, doktorlar Fener maçını da düşünerek izin vermemiş. Olsun.. Çoğu kişi Galatasaray'ın Portekiz'e boşuna gittiğini, puansız döneceğini düşünüyo ancak öyle değil işte. En az 1 puan diyorum başka birşey demiyorum.

Tabi bunu neye dayanarak söylüyorum? Olympiakos maçına tabiki.. Öyle bir maç çıkarırsak, öyle bir ruhla oynarsak galibiyet bile gelir. Sadece pas istiyorum takımdan. Düzgün, yerden, yerinde paslar sonrası gol ve goller zaten.. Baros'ta gününde olabilirse, son zamanlarda ki ölü toprağını atarsa üzerinden güzel bir skor içten değil..

Es-Es ve Antep maçlarında verdiğimiz pozisyonların da kesinlikle verilmemesi lazım. Es-Es'in Arsenal olmaması gibi, Benfica'da Es-Es değil!. Tabi Antep maçıyla Benfica maçı çok farklı ruh halleriyle, konsantreyle çıkılacak maçlar. O yüzden Aslanların bunu aşacağından şüphem yok..

Ah bide Mehmet Topal sakat olmasa defansta da sorunumuz kalmayacak. Bir diğer önemli eksikliğimizde Topal bu arada.. O deli gibi koşan, top kapan, pas atan Mehmet Topal'a her an ihtiyacımız var. Meira'yla güzel idare etsekte, Emre Aşık'la defans sorun teşkil ediyor oynadığımız her 90 dakika. Sonuç olarak tek sorunlu bölgemiz defans, onuda ruhumuzla, takım olarak halletmekten başka çaremiz yok..

UEFA Cup/ Benfica-Galatasaray/ Lisbon/ Estadio Da Luz/ Thursday/ 21.00/ Trt 1

Yasin arkadaşımın sözüyle bitirmek istiyorum..

Olympiakos maçındaki gibi oynarsak fark olabilir biggrin.gif
Antep maçındaki gibi pozisyon verirsek yine fark olabilir biggrin.gif
:D

Oylama da 7'ye 5 Benfica dendi bakalım benim istediğim sonuç mu olacak bu gece yoksa sizlerin tahminlerimi.. İnşallah benim istediğim :)

Hiç yorum yok: