9 Kasım 2008 Pazar

The History of Derby!


Başlığı gören de zannedecek ki Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin tarihini yazıyorum :D

Ancak çok güzel bi resim buldum nette dolanırken. -Resmi gördüğüm yer, bi blog sitesiydi ama hatırlayamadım hangisi.- Bir gazete küpürü. Tarihi 18.12.1960! Bitmeyen kavga yazıyor. Aradan 48 yıl geçmiş, bişey değişmiş mi? Hayır! Bu müthiş rekabet her geçen gün büyüyerek devam ediyor.

Eskiler, derbi maçlarının önceden çok ayrı tadı vardı der durur hep. Biz yetişemedik o günlere. Rekabet büyüdü fakat seviye olarak düştü deniliyor ama elimizde ki bu. Bizde bunun heyecanıyla idare edeceğiz. Günler öncesinden derdine düşüyoruz Fenerbahçe - Galatasaray maçlarının! Mesela ben 3 haftadır gidicem gidicem diye kafayı yedim ama... Amacım güzel futbol görmekte değil. O atmosferin tadını almak, hissetmek.

Evet eskilerimiz kendi gençlik yıllarında ki tadı apayrı buluyor. Doğrudur. Şimdi o tadı bize aldırtmıyorlar bile! 66 YTL istiyorlar o hazzı hissedebilmemiz için! Ne yapacaz peki, öğrenci adamız! Fenerbahçe yönetimine günlerdir saygılarımı iletmekten yoruldum, bir kez daha yolluyorum en güzel dileklerimi..

Yine konudan sapan bi yazı oldu ama elimden gelen bu.. Saygılar..

Hiç yorum yok: