30 Kasım 2008 Pazar

Galatasaray 3 - 1 Hacettepe


Ya bu hakemler bizim galibiyetlerimize gölge düşürmekten başka bi işe yaramıyorlar arkadaş! Rakip 10 kişi kalmasa da alıcaz biz bu maçı, gayet iyi oynuyoruz ama hakem çıkıyor yapıyor şovunu suçlu benim takımım oluyor!! Hata olur ama bizim maçımızda yapma arkadaşım, biz nasılsa bu maçı alıp götürücez..

Baros çok iyiydi bugün! Lincoln'ün şovunda bayılıp kalacaktım SamiYen'in orta yerinde:) Topu se4ktirerek ilerlemeler felan mükemmelsin olum!!! Geçen seneye göre müthiş farkı yine görmüş bulunduk. Pres yapar, koşar, atlar, zıplar, sektirir . Erdoğan Arıca kaldıramadı, maçtan sonra üstüne yürüdü Lincolncüüüümün. Emre Güngör geri döndü. Hem Servet'e yarayacak hem takıma. Herşey iyi olacak inşallah..

Takım da iyiydi tribünde (bi iki olumsuzluk dışında). Pek bi mesudum hakeme rağmen..

Bugün kendine gelen AliSamiYen tribünlerine teşekkür ediyorum. Çok sevdiğim bi tezahüratı uzun zaman sonra söyleyen ve söyleten tribünlerimize ayrıetten bi teşekkür daha gönderiyorum :) :

giden her sevgilinin ardından
hep biz olduk el sallayann..
haykırsak duyarlarmı sesimizi
hangi sevdadan galip çıktıkki

yürüyoruz sessiz ve kederli
nevizade geceleri
inletiyoruz her cıkısında
istiklal caddesini

bosuna cekilmedi bunca çile
içiyoruz gündüz gece
haykırdık ama duymadı hiç kimse
peşindeyiz heryerdee!!

zaten aşklar hep yalan dolan
sonu hep acı hüsran
bize her sevdadan geriye kalan
sadece Galatasaray...

Hiç yorum yok: