1 Kasım 2008 Cumartesi

Death Race


Death Race - The funniest videos clips are here


Geçen gece babamların bizi satması ve kuzenimin zorlaması üzerine sinemaya gittik. İstemiyordum sinemaya gitmeyi o gece. Bilet kesen uyuşuk lavuk yüzünden olan 2 damla isteğimde kaçmıştı.
Neyse öyle böyle girdik. 20 dakika reklam mı olur be kardeşim el insaf!!! O eziyeti de çektikten sonra şölen başladı...
Gerçi, Jason Statham'ın oynadığı filmlerin hepsi ayrı ayrı şölen benim için.. Hele bide buna Natalie Martinez ve Tyrese Gibson'ın performanslarını kattın mı, al sana 1,5 iskender tadında bi film!

Jason'ın karısının öldürülmesi ve suçun kendisine kalmasıyla başlıyor hikaye. Cezasını çekmesi içinÖlüm Adası'na gönderiliyor ve film akıp gidiyor. Pek sevmem zaten anlatmayı bu kadarı yeter..

Filmde ki sertlikler deli-manyak derler ya, aynen öyle olmuş! Hiç bi sahneyi yumuşatmaya kasmamışlar. Kesilmiş sahnesi var mıdır bilmiyoruz tabi..

Kuzenim dialogların gereğinden fazla ve sıkıcı olduğunu söylesede ben ona katılmadım. Bence yarış ve kavga sahnelerini ayrı tutarsak herşey tadındaydı.. Hatta niye ayrı tutuyoruz adı üstünde ölüm yarışı arkadaşım. Herşeye müsade yok mu?..

Bence kesinlikle gidilip görülmeli.. İmdb'de 11bin küsür kişiden 6.8 almış. Ben daha çok verirdim söyleyeyim..
Natalie yeter :P :P

Hiç yorum yok: