4 Kasım 2008 Salı

Bahisim, Bahisin,Bahisi! #1



Bu aralar hergün -maçları daha sıkı takip ediyorum diye- idda oynuyorum. Benimde aklıma böyle bişi geldi. Bakalım kaç post sonra tutturucaz. Bahisler genelde akşam ki maçlara oynanıyo, ertesi güne bırakmıyorum çünkü çok heycan yapıyorum :D

Evet ilk kuponumuz gelsin.. Yorumlarınızla şenlendirelim bahis postlarını :)

Maçlar bitti sonuçlar sırasıyla şu şekilde:

134) Liverpool 1 - 1 A.Madrid
136) Roma 3 - 1 Chelsea
142)Werder B. 0 - 3 Pana
135)Marsilya 3 - 0 PSV
131)Anorthosis 3 - 3 İnter (0-1/1-1/1-2 dk.44/2-2 dk.45/3-2/3-3) :D

Marsilya ve Panathinaikos tek başlarına mücadele etselerde benim için olmadı olmadı olmadı!! İnter beni delirtti ve tabiki de Liverpool-Madrid 2lisi! Diğerlerinden yatsa kupon hadi derdim olabilir de bu kadar güvendiğim maçlarda yatmak kötü oldu. İnter maçına nasıl güvendin diyosanız, bi bildiğimiz var heralde ilk yarı skoruna bakın derim :P

2 yorum:

Başar Bayari dedi ki...

bu kupon tutsun bikini giyerim :P

arnawut dedi ki...

hadi kurtuldunuz bikiniden ahmet bey :D