15 Temmuz 2009 Çarşamba

Yok Yok Bu Yönetim Fazla İyi :)

Bugün bizim İü Aslanları Forumu'nda okudum, Alpaslan Dikmen Tribünü(Eski Açık) 'nün üstü kapatılıyormuş galiba. Ne kadar doğru bilmiyorum. GSİYAD'a görev vermiş yönetim, kapatın şu açığı demiş. Aslında olay bütçe ile ilgili de olabilir ama GSİYAD Eski Açığın üstünü kapatıyormuş diyesim geldi :D

Karların, yağmurların altında maç izlemekten zevk alan ben bu duruma pek sevinemedim. Ancak okuduğum kadarıyla, tribünün üstü kapalı olursa bizim sesimiz direk sahaya inermiş. Bu da bağırmayan kuul öğrenci tayfasının açığını kapatacaktır. E tabi büyüklerin Eski'ye geçme kararından sonra bu kuul tayfada az biraz hareketlenme olacağından etki haliyle artacaktır.

Tezahüratları oyuna göre yönlendirme konusu geldi aklıma şuan. Gerçi bi dolu yazar çizer bahsediyor bundan ama tribünde ki şu huyu sevmiyorum; maçta 2-0 yeniğiz ama "Cimbombomum sensiz yaşamak çok zor inan" diye bağırıp duruluyor. Bu tezahürata bayılıyorum ancak ne yalan söyleyeyim böyle anlarda saçma oluyor ve benim bile şevkim kaçıyor. Bu sadce bir örnek. Bunun gibi sürüyle gösterilebilir. Tribünün üstüde kapatıldığına göre şuan ki en büyük sorunlardan biri de budur...

Yönetimimiz Eski Açık tribününün üstünü kapatmak için girişimlere başladı.

Yönetimin, taraftarların bütün kombine biletlerini alması nedeniyle, jest olması için böyle bir karar verdiği belirtiliyor. Başkan Adnan Polat, bu konuda Galatasaraylı İş Adamları Derneği'ni (GSİAD 1905) görevlendirdi.

Çatının prefabrik olacağı ve sezon sonu sökülerek, Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki tribünlerin üzerini kapatmak için kullanılacağı öğrenildi. İnşaatın bütün maliyetini GSİAD 1905 karşılayacak ve böylece kulübün kasasından para çıkmayacak.

Hiç yorum yok: