22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sigaramı Özgür Bıraksınlar...


Başlık çok acıklı olmasına karşın, içerik başının tam tersi oldu sanırım.(girişi sonradan yazan ilk blogger olarakta tarihe geçiyorum sanırım vol.2....)
Müşteri çekmeye çalışıyo derler, desinler.
Yok öyle bişey yannız. Okuyan okuyo hafız(!) demi ama...
Hemen ne öyle savunmaya geçtin derler, desinler.
Abi bi sigaramız vardı, bi bi keyfim vardı otururken biramı, kahvemi yudumlarken aldılar onu da elimden.
Zararlı mk ne keyfi derler, desinler.
Bırakılmıyo işte meret(!),denemedim mi sanki? Her içen gibi bende denedim abi. Denediğim gün 7 tane içtim ilk gün hatırına.
Ulan sana bırak demiyolar ki derler, desinler.
Bırak demiyorlarda hacı(!); kaaave dünyasının bahçesinde, starbaksın çardağında, mekdanıdsın şemsiyesi altında içemeyeceksem ne anladım bu işten ve hatta zi.. neyse...
Maç öncesi Orjin'de rahat rahat iç içeride zıçıcan derler, desinler.
Bİ keyfimiz vardı. GOl atıp sevinince, yeyip üzülünce, takım kötü gidince, şampiyonluk gelince yakardık bi tane zehir. Çekerdik fenaaa kanka fenaaa, zehirr diye kendi çapımızda geçerdik dalgamızı ama yok illa bok edecekler keyfimizi en tatlı yerinde...
Neyse dedim ama içimde kalmış (ulan)

Hiç yorum yok: