17 Temmuz 2009 Cuma

F1.09 / Tarihin En genç Pilotu...

Tarihin en zor isimli pilotu geliyor! Ne -Jacques Villeneuve-ler, ne -Jody Scheckter-ler ne -Jacky Ickx-ler, ne -Jean-Pierre Jabouille-ler görmüş bu F1 vakti zamanında ama ben bu kadar okuyamadığım bi isimle karşılaşmamıştım. Jaime Alguersuari... Ceğmi kısmı neyse de...

Torro-Rosso'da Sebastien Bourdais ile bitirilen/bitirilecek anlaşmanın sonrasında koşulacak Macaristan'da, tarihin en genç pilotu Jamie Alguersuari yarışacak ancak ben 90lı yılların ortasından beri izlediğim F1'de bu kadar zor bir isimle karşılaşmadım. Ufak bi araştırmanın ardından daha eskilere de gittim ama bulabildiğim en zor isimler ilk başta yazdıklarım oldu.

Şuan en çok düşündüğüm şey "Serhan Acar, bu ismi nasıl telaffuz edecek?" Tabi ki sonuçta TRT'de çalışıyor, bi şekilde İspanyollarla görüşülür öğrenilir felan ama yinede bi b.kluk çıkaracaktır bu isim Macaristan'da :) Hayır yazıldığı gibi okuyayım diyorum, çok komik oluyo öylede :D

Hiç yorum yok: